søndag 13. juli 2014

En ny nydelighet

Denne dama har funnet en ny liten skatt!
Denne herlige muggen måtte bli med hjem 
fra Kragerø!



Plukket med blåklokker som jeg fant ved båtplassen.
Og de passet så fint i den nye mugga.


I dag pakker jeg, rydder, gjør rent, vasker maskin på maskin
med tøy, og skiftet på sengene.
Deilig å dra fra tom skittentøyskurv, orden i huset,
og rent sengetøy. 

Stian har malt muren i utestua, og laget deilig pizza til oss!

I morgen drar vi på ferie til DANMARK!!!!



Gleder oss masse!!!

Derfor blir det en liten bloggpause her fra meg, til uka.





Men når vi kommer hjem,
 blir det reisebrev til dere fra meg!

Her er gutta klar for fotballkamp finale,
jeg tror jeg finner meg noe på nett tv ;)

Klem fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. For en nydelig mugge!!! Hvor fant du den? Butikk eller bruktbutikken? *ønsker seg*
    Nyt ferien, det er deg vel fortjent.

    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  2. Ååå dåne den muggen vil jeg også ha!!! Så fiiiin!!!!
    God tur søte venn.
    Vi er i Polen og koser oss her;)))

    God klem💙💙💙

    SvarSlett
  3. Så morsomt - for vet du hva,jeg holder selv på å lage et innlegg om LIsbeth Dahl servisene som jeg bare synes er så vakre,Og muggen di viser er en av favorittene!!NBare helt nydelig.DU finner muligens mer på tur??
    Nyt ferien!!!!!!!
    Toveklem .)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.