torsdag 31. juli 2014

Det er på høy tid

Med et butikk innlegg fra denne butikkdama!!!
Jeg koser meg masse i butikken om dagen!
Det er mange handleglade sommerturister innom!
Og nå i juli har vi slått alle omsetnings rekorder!!!
Det er utrolig gøy!!!!

Nå forberedes høstsesongen.
Og jeg har best. mange fine høstvarer i dag!

Vi planlegger kundekveld som blir den 23. oktober.
De to siste gangene har det kommet over 80 herlige jenter hit
på kundekveldene våre. Det er utrolig gøy, og noe både vi
og kundene gleder oss til i lang tid!!!!

Her er et bilde til dere,
 med en forsmak på hva som er bestilt av herlige
varer som snart er på vei til butikken.



Og jeg lover at til høsten skal jeg bli mye flinkere 
til å oppdatere i nettbutikken.
Der skal alle nyheter legges ut, når de er kommet hit til butikken.
Vi har rett og slett hatt et luksus problem i vår og sommer.
Jeg har ikke rukket og legge ut varene i nettbutikken!!

I neste innlegg blir det bilder av utestua, 
og en av de nye skattene mine!!!

Ha en fin torsdag alle sammen!

Klem fra Anne-Marit 

1 kommentar:

  1. Hei!
    Spennande med nye varer og ny sesong i vente.... og spennande med butikk, då.... Selger du kun "nye" ting eller selges også brukte ting der?
    Ha ein fin, fin dag! :o)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.