søndag 1. juni 2014

Sommer og sol og 1. juni

Så er den første sommer mnd. her!!!
Og for en start!!!
Sol fra skyfri himmel, nydelig og varmt!

FANTASTISK!!!!

Et litt kortere innlegg i dag, da det i går ble så langt!
Tusen hjertelig takk for så koselige ord fra dere alle.
Blir både rørt og glad,
 jammen er jeg heldig, som har en så 
herlig heiagjeng
med meg på veien!!!!

Lovet bilder av den blå hylla jeg malte, 
det kommer i morgen.
I dag kveld blir det blomsterbilder - igjen!!!




Håper dere har hatt en fin sommerdag dere også!!
Jeg har kosa meg med "Lev Landlig,
 grilling og kos sammen
med mine kjære!




 Blogges igjen i morgen!







Stor klem fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Hei søte tøffingen!
    Blomsterbilder blir aldri feil i mine øyne......vakkert!
    Så fint at du koser deg så godt du kan.
    Ha en flott ny uke skjønne du!

    God klem
    Camilla
    XXX

    SvarSlett
  2. Hei og god sommermorgen;)
    Her er det blå himmel og 10 små varmegrader;) Blir aldri nok blomsterbilder. Rhododendron blomster er jo nydelig;) Og denne hvite var ekstra fin;) Nyt dagen skjønne du;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.