torsdag 5. juni 2014

Innekos

Heisann!!

Nå har vi hatt regnevær et par dager her hos oss!
I går var jeg ikke i butikken.

Tok en tur på shopping og spiste nydelig lunsj.

Jeg falt pladask for et bilde, som passet så godt i stua vår.
En bukett med pioner måtte også bli med hjem.
Tenk at mann kan kjøpe 5 slike nydligheter for bare 59,- kr!!!!







                  Denne uka har vært fylt med foreldremøter
både på skolen og i fotballen.
Og i kveld har jeg hatt med alle jentene mine,
som jobber for meg i butikken,
og ute på homeparty, ute å spist pizza. 






Tenk at vi nå er vi 8 jenter tilsammen.
En herlig bukett med flotte og flinke jenter!!!

Det starter ei ny jente i butikken i morgen.
Ei søt jente på 20 år, som skal jobbe hos oss i sommer,
og i ferier. Det tror jeg blir kjempebra.


Vi utvider åpningstidene i sommer, 
og det blir også åpent noen søndager,
og på 2. pinsedag!

Formen er fin i dag, hurra for det!!!


Klem til dere alle fra Anne-Marit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.