torsdag 12. juni 2014

Glad nyheter

Hei Hei alle sammen!!!

I dag fikk jeg brev fra legen om at leververdiene
 mine er mye bedre!!!
Da ble jeg veldig glad :)

Formen er så, som så...,
 Men det har skjedd så mye bra denne uka!!!!

I går fikk jenta vår moped- lappen!!! HURRA!!!!
Nå durer hun rundt på en helt ny scother. Så fornøyd!!!

Hun har eksamen i morgen, 
kom opp i naturfag som hun håpet på.
Men ikke helt fornøyd med emne...

Tenk at vi har ei så stor jente! 
Til onsdag er det avslutning med
foreldre og lærere på skolen, 
og neste torsdag drar de på 10- klasse
tur til Polen!
Til høsten begynner hun på 
Kragerø vg. Skole på Helse og oppvekst.

I går var jeg med Andreas på klasse avslutning.
En herlig gjeng i deilig vær, 
med grilling og masse bading med 24`i vannet!!!!

I dag har vi kjøpt ny båt.
Det blir spennende.
Gøy med helt ny båt igjen!
Den er litt mindre enn den vi hadde.
Tror det blir bra,
 for i sommer kan frøkna vår kjøre båten også.
For båtførerprøven har hun også tatt.



På lørdag skal vi i bryllup til kaffe. Og vi skal ha middags besøk her
hjemme hos oss sammen med gode venner, før vi drar dit.
Gleder meg masse. Og nå ser det ut til at jeg kan kose meg 
med et par glass vin også :)

Klem til dere alle fra Anne-Marit, 
som føler seg både håpefull og glad!!!! 

5 kommentarer:

  1. Så godt å høre at det går den rette veien!!
    Formen vil nok komme etter hvert:)
    Det hjelper at det skjer så mye positivt rundt deg!! Gratulerer med ny stilig båt!! Tenker det skal bli deilig
    å komme ut på sjøen i den fine båten:)
    Kos deg masse med alt som skal skje i helga!!!:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  2. Åååååå lykke!!!
    SÅ glad for deg skjønne venn!

    Grattis med båt.....så fint det blir:)

    God helg vennen og kos deg massevis.

    Natta skattaklem.

    SvarSlett
  3. Så snasen båt,dette blir kos :)))
    Vi ha båt selv....dessverre alt for lite brukt,men du så kjekt lell!
    Håper på å få lufte den i helgen!

    Så flott å lese at leververdiene dine er på rett vei,det må være en lettelse jeg så inderlig unner deg!!!!!
    Så nå må du nyte helgen,og feire livet!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  4. Så herlig at det går rette veien, ingenting er vel bedre enn det. Og når det i tillegg er så mye å glede seg over da blir dagene gode :o) Råstilig båt! Her skal det gå unna skjønner jeg. Her har de to største tatt båtførerbevis og det er sannelig greit når de skal ut å kjøre, føler meg litt tryggere :o) Ha en herlig kveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  5. Gratulerer med ny båt. Det ser herlig ut for en landkrabbe som meg å kunne sette seg i en båt og
    suse avsted langs den herlige kysten. Meldte meg forresten som følger hos deg, for her er det masse fine
    bilder og koselige skriverier å følge med på.
    Ønsker deg en god søndag.
    Klem fra Marit

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.