søndag 15. juni 2014

En helg i kjærlighetens tegn

Hei kjære alle sammen!

Så er helgen ved veis ende!
En helg i kjærlighetens tegn for oss!!!!

Full fart på fredag, med masse kunder i butikken,
noen deilige timer hos frisøren etterpå.
kakebaking, og kjøring av ungdommer om kvelden.

I går var jeg først å så bryllup i kirken.
Et nydelig og lykkelig brudepar, rørende sanginnslag,
og søte små brudepiker.
Så var det hjem og gjøre klart for grilling med gode venner
her hjemme hos oss. Før vi skulle på kaffe og kake i bryllupet.


Bryllupet var på en nydelig plass i skogen, ved et lite vann.
Det var så lekkert der, med hvite telt, runde bord,
lysekroner og nydelige blomsteroppsatser.
Ute var det pyntet med lykter, kasser, kabeltromler
og baljer med blomster.


Jeg skålte i Champagne og kosa meg masse.
Stian og jeg hadde også 17. års bryllupsdag i går.
Så i år fikk vi virkelig feiret bryllupsdagen vår!!!
Vi kom oss ikke hjem og i seng før det var blitt lyst, fuglene kvitret
og kl. var 04.00. Da er livet herlig, kvelden perfekt og midtsommeren like nær!!!!


(Alle bildene i dette innlegget,
er lånt fra facebook siden til Grimsrud gård)

Formen i dag er fin, og vi har vært i familieselskap.
Nå blir det litt tid her på pc`n.
Før jeg MÅ komme meg tidlig i seng!!!

Håper dere har hatt en fin helg dere også.

Nå bloggen passert over 150.000 sidevisninger.
Og jeg ønsker hjertelig velkommen til nye følgere.

Tusen takk for så mange koselige ord fra dere,
Dere er min faste, gode heiagjeng!!!! Og dere betyr masse for meg! 

Klem til dere alle fra Anne-Marit

1 kommentar:

  1. Gratulerer med bryllupsdagen;) Flotte bilder fra i helgen;)
    Så bra at leverprøvene dine er bedre. Godt å slippe å uroe seg for de, når formen er sånn som den er.

    Ønsker deg en superfin og flott uke;) Du er virkelig et stå på menneske;) ;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.