mandag 9. juni 2014

En deilig pinsehelg

Så deilig det har vært, med langhelg igjen!
Litt skiftende vær, 
men i dag har det vært sol fra skyfri himmel!!!



Vi har vært mye sammen med mine
 svigerinner, svogere og tantebarn,
svigermor og svigerfar.

Deilige lunsjer og middager, vannkrig og spill på plenen.
Herlig barnelatter og masse skravling!


Formen har vært fin, 
og jeg har slappet av og kosa meg!

Håper dere også har hatt det fint!

Tusen takk for så koselige ord
dere legger igjen her til meg!

Klem fra Anne-Marit


1 kommentar:

  1. Så godt å høre at formen er bra:)
    Ja det har vært noen fantastisk fine sommerdager i det siste!! Til og med temperaturen i sjøen begynner å bli anstendig:)
    Så nydelige bilder du har tatt av de vakre rosene. Skikkelig sommerstemning:)
    Da håper jeg at formen din vil fortsette å være bra og at du får ei kjempefin uke!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.