tirsdag 3. juni 2014

Blå hylle, nedtur og hverdagsgleder om hverandre!!!!

Hei på dere alle sammen!
Slik ble hylla, med blåmaling.
Den var før gammelgrønn, men jeg er så glad
i den lyseblå fargen også.
Så da ble det litt forandring i sommer!


Den nydelige vimpel rekken har jeg fått ei av snill 
og god venninne til jul!!! 
Heldige meg, hun viste akkurat hva jeg ønsket meg!!!!


 Jeg har vært hos legen igjen i dag, leverprøvene mine har økt veldig, det er ikke bra.
Så nå må jeg ned på lavere dose av cellegiften.


Når det ikke går så bra hos legen, 
er det bra at andre ting gjør meg glad....



Har ansatt ei søt ung jente i butikken i dag, 
som ekstrahjelp i sommer!
Tror hun passer veldig godt inn hos oss!!!

Også har jeg fått en fin gammel skatt av ei nabovenninne!!!!

Den kommer det bilder av i morgen!!!!
Har også gått meg en liten tur, og plukket
markblomster.
Hverdagslykke!!!!

Sove så godt alle sammen!

Stor klem fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Hei søte gode du;)
    Ikke noe kjekt at prøvene dine har økt! ........ er det!
    Du er så flink til å fokusere på andre ting (iallefall til oss som ikke er helt innpå deg).
    Hyllen din ble bare skjønn;) Den lystblå fargen er lekker;)

    Ønsker deg en fin morgendag;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Kjære søte!
    Ja blomster er terapi for meg hvertfall...... Så skjønne bilder du har tatt.
    Du har det så skjønt og koselig !
    Godt at legene passer på deg kjære......håper prøvene fort blir bedre!

    Her er sol sol sol.......helt rart SÅ lenge uten regn.....hallo vi bor i Bergen liksom ;)
    Håper solen skinner på DEG.....det er jeg sikker på at den gjør!

    God klem
    Camilla .

    SvarSlett
  3. Hei Anne-Marit ღ
    Huff, så leit å høre - tenker på deg ღ
    Du virker stek og ser at du prøver å
    være positiv - og det er jo kjempebra!
    Kan ikke alltid være lett... Kan egentlig
    ikke tenke meg hvordan du har det, men
    skjønner at det er vanskelig til tider ღ
    Jeg sliter med mitt, men det kan jo ikke
    sammenlignes, men jeg vet at hverdagen
    går opp og ned, på både godt og vondt.
    Sender deg en STOR klem og vit at jeg
    er her :) Takk for herlig sommerlig og fin
    inspirasjon - du har det veldig koselig ღ
    Endelig er det sol og varme her i nord,
    og det er såååååå deilig :) Kjenner at
    det gjør godt. Her har jeg ikke fått vært
    så mye ute og nyted de herlige dagene
    - for jeg har fortiden litt energi og da har
    det gått i ett her inne & hjemme, haha..
    Jeg må jo le litt av meg selv :D Når fin
    været endelig er her så styrer jeg på inne!
    - men kjenner at det gjør godt, deilig å ta
    pauser og sette seg ut og bare nyte sol
    og varme innemellom ღ Jeg bare håper at
    energien holder seg litt mer stabil fremover
    for det er så kjekt å være tilbake her på
    bloggen og bloggbesøk... Dagene fremover
    skal vi prøve å male litt, vestvegg og rekkverk
    står for tur :) Ikke noe jeg gleder meg til, men
    det må gjøres og det skal bli kjekt å være
    ferdig med det :) Nyt sommerdagene og livet
    Anne-Marit, og så håper jeg det går bra med
    deg fremover ღ Klem fra Mette

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.