torsdag 22. mai 2014

Ut på tur

Dette er en av de fineste plassene jeg liker å dra på tur!
Her koser jeg meg, sommer, vinter, høst og vår.
Plassen ligger bare 25 min. biltur fra der jeg bor.

Nydelige gamle hus og jeg var heldig denne gangen.
Det rosa treet stod i full blomst!!!

De strekker seg høyt opp mot den blå himmelen!

Også lukter de fantastisk!


Synes dette er en nydelig plass!
Her får jeg ro i sjelen!



Plassen ligger like ved vannet!
 Det blir snart en tur hit igjen!
Håper dere har det fint!

Klem fra Anne-Marit

5 kommentarer:

  1. Hei;)
    Å de rosa blomstene var nydelige;) Vet du hva slags tre det er? Jeg har så lyst til å gjøre mer i hagen i år.
    Mannen har begynt på grunnarbeidet til ny uteplass;) Tror det kan bli veldig bra;)

    Klokka er over midnat og vi har 19.6 grader;) Helt utrolig;) men nå er det
    God natt;) om jeg skal komme meg opp i morgen;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Hei Anne Marit!!
    Så koselig bilder du har lagt ut i det siste, beklager for at jeg ikke har hilst på tidligere, men nå tok jeg meg tid til det:)
    For et vakkert sted, skikkelig idyllisk, akkurat slik jeg liker det! Fikk ordentlig sommerstemning nå.

    Ønsker deg en fin dag og ikke minst HELG!
    Klemmer :)

    SvarSlett
  3. Åååå for noen flotte bilder igjen!
    Og magnoliaen er jo bare dånings skjønn!

    Riktig god helg søte!
    Håper at du har det fint;)

    Kiss kiss fra meg;)

    SvarSlett
  4. SKjønner godt du finner roen her,og "tar inn" nydelige motiv.Her var det bare vakkert!!!!
    Magnolia er helt spesielt,har lyst å prøve selv…blomstrenen er jo fantastiske!!! Flaks at du kom dit og fikk tatt bilder når de var på sitt vakreste!!!!!!! :)
    Selv har jeg faste plasser rundtomkring hvor jeg vet hva som blomstrer når,som jeg år etter år lurer turen innom for kanskje å plukke med meg eller bare nyte synet.Godt med slike steder :)
    I dag skal jeg ikke lenger enn hagen og se om ikke syrinen er klar for å bli plukket :)
    Du er vel i full gang med kur,håper det går bra og du ikke er for dårlig - varme tanker sendes deg med ønske om en deilig helg tross alt!!!
    TOveklem:)

    SvarSlett
  5. excellent post, very informative. I wonder why
    the opposite experts of this sector don't realize
    this. You should continue your writing. I am sure, you have a great readers' base already!


    my website :: webpage ()

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.