tirsdag 27. mai 2014

Ny farge

I går kjøpte jeg noen nydelige pioner,
 i en farge jeg ikke har sett før.
Fantastisk nydelig, synes jeg!!!




Jeg gikk ut og plukket hundekjeks, 
som jeg satt sammen med pionene,
 naturens brudeslør, kaller jeg dem!




Jeg er veldig glad i å plukke blomster, 
og nå fryder jeg meg over alt som blomstrer i veikanten.
Det er så tidlig her i år.
Smørblomster, prestekrager, kløver og flere 
andre sommerblomster, står i full blomst allerede.
Dette er jo blomster jeg pleier å plukke til sangthans!!!
Det blir mye blomsterbilder på bloggen her fremover!!!








Håper jeg gleder mange med disse sommerbildene!!

Klem fra Anne-Marit

4 kommentarer:

  1. God kveld i stua:) så nydelig, med gult inni-vakkert!! Jeg har nok bommet litt, for peonene mine kom mye raskere enn jeg trodde:) nå står de i kjellerrommet og spretter som bare det selv om det er først på lørdag de skal være på sitt vakreste... Hehe... Har tatt på duker og lys idag i festlokalet, gleder meg! SkAl scrolle etter inspirasjon hos deg nå:) nyt kvelden, beste hilsen M:)

    SvarSlett
  2. Hei Anne-Marit – tusen, tusen takk for at du titter innom, og tenker på meg ❥Det varmer godt skal du vite min venn :) Det gjør fortsatt vondt, og det går ikke en dag at jeg ikke tenker på min kjære pappa – det dukker opp hele tiden, men det går greit nå. Jeg har en samboer som har stått støtt ved min side og som jeg har kunnet prate til om alt – slikt er kjekt ❥ Min mamma står jeg nærmere (hvis du skjønner hva jeg mener), så den dagen jeg mister henne vet jeg ikke hvordan det går... Hun er bare helt fantastisk på alle måter, og vi står hverandre veldig nært – samt at vi ser hverandre flere ganger i uken... Trist å høre at mammaen din ikke er her lengre, veldig trist – og det som er det rare at tiden går så ufattelig fort! – jeg kan ikke skjønne at det er gått 7 uker siden pappa gikk bort! – og jeg skjønner ikke helt heller at han er borte… Jeg skjønner godt at du savner din mamma masse, selv om det er fem år siden ❥- og jeg kan ikke forstå din sorg når du har mistet din bestemor, farmor og mamma – det må ha vært en forferdelig periode for deg ❥ Tror nok din mamma er veldig stolt over deg, hun ser nok at du trives og liker det du driver med og da er hun nok lykkelig tenker jeg, og litt bekymret for deg på samme tid (tenker da på sykdommen din), men hun er nok rundt deg og passer på – jeg tenker i slik, - eller jeg ønsker å tenke at de man har mistet ikke er så langt unna som vi tror

    ❥Leit å høre at du sliter, det kan ikke bare være enkelt – jeg har tenkt masse på deg og håper du har fine dager mellom kurer og bivirkninger av cellegiften...

    Og så må jeg få gratulere så mye til din skjønne datters 16 års dag som var – aldeles nydelig jente – og man skulle ikke tro at du er mamma til en 16 åring ❥du ser jo helt fantastisk flott ut!

    Elsker dine vakre bilder de er jo bare en fryd å se på – liker meg veldig godt her inne hos deg og alt det vakre du legger ut… Selv har jeg ikke så grønne fingrer, og har ikke hatt overskudd til å ha så mye planter å styre med – men jeg elsker blomster – og jeg håper at jeg en dag får med en skjønn liten hage med masse deilig dufter av skjønne pioner, roser og masse mer :) I morgen blir det grilling på terrassen her hos oss, sammen med min mamma og stefar – og ja jeg tar en dag av gangen – takk for at du heier på deg søte – men husk at jeg heier på deg jeg også min venn ❥Ønsker deg en fortsatt fin uke, nyt dagene og godværet som er – stor klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Hjertelig takk for koselig kommentar hos meg, Anne-Marit!
    Må vel si meg enig i at den forsiden i Boligpluss var en av de bedre ;) Hehe..
    Pioner kaller jeg for hagens Dronning. De er jo bare så vakre! Gleder meg til se blomstrer her på Skogland :)
    Ha en finfin dag!!

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder av vakre sommerblomster i herlige farger. Så vakkert!

    Ønsker deg en super helg! Kos deg masse!

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.