onsdag 7. mai 2014

En god og rolig hjemmedag

For meg i dag!

Ja, for i dag har jeg rett og slett tatt meg en fridag fra butikken.
Godt og ta litt hensyn til seg selv nå kjenner jeg.

Ute er det grått og vått, håper på finvær til helgen, for da er det bursdagsfeiring her hos oss.

Marie jenta vår blir 16 år!!!

Ute jobber Stian fra han kommer hjem fra jobb,
og helt til det blir mørkt.
Snart er all beleggningssteinen på plass!!!
Å som jeg gleder meg til å få en fin uteplass igjen.
Oppgradert og med hagestue i løpet av sommeren!!!

Bildet tatt sist helg!


Håper du har det fint.

Klem til dere alle fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Godt å kunne ta seg fri i blant. Og ikke minst ha huset for seg selv noen stakket timer:)
    Vet hva slags arbeid dere har og tenker du gleder deg:)

    Ha en flott helg!

    Klem fra meg:D

    SvarSlett
  2. Hmm is anyone else encountering problems with the pictures on this blog loading?

    I'm trying to determine if its a problem on my end or
    if it's the blog. Any responses would be greatly appreciated.



    Also visit my blog post ... adobe photoshop cc crack

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.