fredag 23. mai 2014

Duftende, hvite klokker


Så nydelige de er, de duftende,
hvite, små klokkene!

Lily og the valley



 Her er ungene og jeg alene hjemme.
 Stian er i Warszawa i helgen. 
Vi har spist taco, og nå er det finalen i Norske talenter, 
og litt blogging i reklamepausene.
I morgen skal jeg og Andreas til 
Dyreparken i Kristiansand!
 Det blir koselig! Gleder meg!!! 


Her er det nydelig sommervær om dagen, 
litt lommert, og klamt, nå Kl.20.00 er det 18`her.
Tror jammen sommeren er kommet!!!! 
Og det gjør ingenting!


I butikken går det veldig bra!!! 
Det er veldig gøy, og jeg kan ha lave skuldre!
En veldig god følelse!!!
Formen er litt opp og ned. 
Fortsatt veldig trøtt. Og har ikke merket noen 
bedring og virkning av cellegiften enda. 
Men om 1. mnd. tid, bør jeg gjøre det.
Noe jeg ser fram til!!!

GOD HELG OG FIN FREDAGSKVELD TIL DERE ALLE 
MINE KJÆRE BLOGGVENNER!!!!

Tusen takk for alle skjønne ord dere skriver til meg!

Klem fra Anne-Marit til hver og en.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.