mandag 5. mai 2014

Det går fremover

Hei på dere!!!
Stian jobber ute om dagen, 
med den nye uteplassen vår.
Der det også skal stå en hagestue.
Jeg lar meg inspirere av andres hagestuer,
og henter masse tips og ønsker
som jeg vidreformidler.



Det er så mange nydelige hagestuer.


Masse inspirasjon i Sanselig Sommer


De nydelige kvistene måtte bli med på bildene
 i denne gangen også!!!

                     

I dag er det mandag, og kur igjen. 
Jeg har fått noen bivirkninger av cellegiften.
Og knea mine er ikke gode. 
I morgen skal jeg ta nye prøver hos legen.

Tusen takk for så koselige
ord dere skriver til meg.

Ha en fin kveld alle sammen.

Klem fra Anne-Marit

6 kommentarer:

  1. Så koselig å få seg en hagestue da. Det er virkelig mange fine der ute. Lykke til med prosjektet. Du deler vel bilder når det står ferdig. Nydelige bilder forøvrig!

    Ha en fin mandagskveld og uke.

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  2. Ja det er så mange flotte hagestuer!!
    Man kan virkelig drømme seg vekk i den flotte boka " Sanselig sommer!!!:)
    Gleder meg veldig til å se hvordan det blir hos deg:)
    Tenker veldig på deg med behandlingen din. Håper du snart blir bedre:)
    Nydelige bilder du har tatt!! De gir meg en herlig sommerfølelse:)
    Ønsker deg en fin kveld!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. Det er godt å ha slike positive prosjekter å se frem til,spesielt i tøffe tider :)
    Du er virkelig en fighter Anne -Marit og du har masse positivitet som smitter ♥
    Men det er lov å ha dager man ikke klarer å være det også,husk det :)

    " SÅ POSITIVE ORD OG DET POSITIVE GROR"

    God bedring!

    Klem Bente

    SvarSlett
  4. Huff kjære Anne-Marit,så dumt du har fått plager,men jeg regner med du var innstilt på det og er en tøff dame,- men sannelig er det lov å klage litt og få lit medfølelse!Du er i en tøff situasjon og jeg tenker ihvertfall på deg,du som driver butikk også opp i det hele!Da er det sannelig deilig å sette seg ned og kose seg litt og drømme, - vet du Sanselig SOmmer er bare så deilig,en bok jeg tar frem gang på gang.Synes det er den beste av de sanselige :)
    Her skal det også bli hagestue…trodde gentlig den skulle være på plass til nå,men pappa som skal hjelpe oss å lage den hadde glemt det!!Huffa…krise.Men det blir ihvertfall i løpet av året,så får smøre meg med tålmodighet.I mellomtiden er det jo egentlig fantastisk deilig å planlegge videre og drømme og få enda flere idèer :)))
    Ønsker deg en fin og smertefri dag!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  5. Hei skjønne ❤❤❤
    Bare innom med en god klem til deg og håper at du har det bra....
    Nydelige bilder du deler og de kvistene er dånings ;)

    Stå på gode du..... Du fortjener å ha det bra❤

    Varm klem fra meg❤til DEG!

    SvarSlett
  6. Så koselig å planlegge sin egen hagestue ..
    Det står på min ønskeliste også ...så kanskje ...en gang .
    Blir så glad av de fine bildene dine .....
    Tenker masse på deg og håper av hele meg at du får bedre dager .
    Beundrer din stå på vilje !

    Ønsker deg fine dager .
    Klem Anne

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.