søndag 18. mai 2014

Dagen derpå

Ja, det merkes virkelig i dag!

Kroppen  er ikke god, så det har vært godt med 
en hviledag her hjemme.

Vi hadde en kjempefin 17. mai feiring i går.
Vi gikk i tog, der jenta vår gikk for siste gang 
sammen med klassen sin på skolen. 
En epoke er over, og 10 år på skolen går mot slutten.
Vi hørte taler for dagen, spiste nydelig koldtbord til lunsj,
og grilla om ettermiddag. Vi kosa oss sammen med familien
hele dagen, og det var et nydelig vær.


Det har vært nydelig og varmt vær i dag også, 
så jeg har vært mye ute.
Vi har grilla til middag, og jeg har vært ute
å øvelseskjørt med frøkna.

Nå er det jakting på kjærligheten, neste sommer og helt perfekt
på tv, før denne dagen er over.

Tusen takk for så mange koselige ord på siste innlegg.
Det er så hyggelig at dere tar dere tid til å legge igjen noen ord.
Og jeg blir rørt og takknemlig når de ordene er så fine!!!!

Dere må ha en fin kveld alle sammen.
Også håper jeg dere alle sammen hadde en kjempefin dag i går.

Klem fra Anne-Marit


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.