mandag 12. mai 2014

Bursdagshelg

I dag er Marie jenta vår 16 år!!!!
Og hun har feiret 3 daget til ende!!!

Ungdomsbursdag på lørdagskvelden, med grilling, kaker og snop.
I går med familieselskap, nesten 30 gjester og 7 kaker.
Og i dag på dagen hennes med sang og gaver på senga, middag og dessert sammen
med oss, mor og farfar.

Jubilanten er strålende fornøyd!!!

Og jeg synes det er litt rart at jeg nå er mamma til en 16 åring!!!!



Vi er uendelige stolte og glad i jenta vår!!!


Håper dere også har hatt en fin helg!!!

Klem til dere alle fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. For ei nydelig jente dere har,denne unge damen kan dere være veldig stolte av ja!!!!Ser hvor skjønnheten hennes kommer fra,du er så flott du også at!!! Og så synes jeg kjolen hennes var aldeles bedårende,herlig blomstermønster.Håper du ikke har slitt deg aldeles ut i helgen nå da slik det har blitt feiret!!!???
    Her våknet jeg til sol i dag og gleder meg til en deilig dag,håper det samme for deg!!!
    TOVEKLEM :)

    SvarSlett
  2. Helt nyyyydelig datter du har og for en nydelig mamma ♥♥ Veldig rart når de blir så store, utrolig forandringer fra de er 13 år til 18 år :O Sukk,litt hardt det der ♥ men slik er livet :)

    Likte kjolen kjempegodt :)

    Klem klem

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.