torsdag 1. mai 2014

1. Mai

Vi vinker farvel til sommer i april,

 og ønsker velkommen til mai.



Håper du også bringer gode, varme sommerdager 

med deg.



I dag har det vært sol, men en mye kaldere luft.
Det har vært godt med en fridag.
Men jeg er blitt så fryktelig, fryktelig trøtt.
Det er vel en bivirkning.
Men så kjedelig det er. Blir så trøtt, at jeg rett og slett må sove,
selv om jeg sover mange timer hver natt, må jeg ta meg 
flere lurer i løpet av ettermiddagen.


Håper det snart blir bedre. 
Også er det jo snart helg igjen.

En ny mnd. starter i butikken i morgen.
April ble superbra!!!
Og det er så gøy, at så mange tar turen inn
i butikken til oss, og kjøper med seg
både mye fint tøy og interiør.
Flere og flere finner veien til oss.
Det er veldig bra!!!


Snart blomstrer de, og sprer nydelig duft
i hagen!!!


Klemmer fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Så mange herlige blomsterbilder hos deg,det var jo som å få våren på nytt når jeg kom inn til deg…sitter egentlig og hutrer og fryser litt….skal fyre opp men må først til dyrlegen for en vaksine før jeg setter i gang.Kunne satt på varmepumpen,men den tenkte jo jeg at jeg ikke skulle bruke mer i år så etter en liten ommøblering er den godt skjult bak noen skap.Jaja…sånn er det når man tar våren på forskudd :)))
    Nydelige Bilder fra hagen din,ser helt idyllisk ut!
    SÅ kjedelig at du er så trøtt av behandlingen,men bra at du hører på kroppen og hviler!!!Selv om det ikke er deg å ligge å hvile får du tenke på det som en overgang,ikke sant :)
    Snart sprudler du nok over slik du pleier!
    Nyt helgen ihvertfall!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  2. Så nydelige blomster du har plantet sammen i den fine zinkbøtta!!
    Ååå det er bare så deilig ute nå:) Fuglene synger så fint og det spretter og blomstrer både her og der. Tror alt er ekstra tidlig i år:)
    Kjedelig å være så trøtt men det vil nok gå over etter hvert tenker jeg. Du får bare ta deg en lur i ny og ne:)
    Kos deg masse i helga!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.