onsdag 9. april 2014

Tusen tusen takk

For alle gode og varme klemmer, meldinger på fb, 
mobil og her på bloggen.
Jeg har verdens beste venner og familie rundt meg.
Og jeg blir helt rørt av alle de nydelige ordene 
og tankene dere sender til meg.

Jeg skal oppdatere dere på hvordan det går.
Nå er jeg mest spendt på hvordan kroppen min 
vil reagere på cellegiften.

Men nå har jeg noen dager, før jeg begynner med den, 
og de gjør jeg det beste ut av. 
Det er kjøring av unger til trening, jenta vår skal ta mopedførerbeviset, 
og det er mye å gjøre på jobb.

 I går var jeg ute å spiste sammen med ei av 
bestevenninnene mine.
Og i dag skal jeg en tur hjem til pappa. 

Jeg koser meg på jobb med alle de hyggelige kundene mine,
også gleder jeg meg masse til påske!!!



Klem fra Anne-Marit

5 kommentarer:

  1. Hei kjære du;)
    Tøffe takk å være syk. Det kan jeg mye om. Det er ti år siden jeg var veldig, veldig syk og ble nyretransplantert. Det å være transplantert er kjempebra, men det er også masse utfordringer. Livet består av mye medisiner, bl.a celleseponerende/ immunhemmende medisiner. Disse gir igjen ulike bivirkninger. Men uten lever jeg ikke, så da er det bare å bite sammen. Og så er vi jo heldige som bor i et velstandsland. Yngste sønnen jobbet på et sykehus i Malawi sist høst. Det gav noen perspektiver.
    Men uansett så er det du som er syk nå og det er du som, faktisk, har lov til å klage. For vi har lov å klage når helsa butter imot. Ønsker deg lykke til med behandlingen;) Håper du ikke får for mange og store bivirkninger.
    Du er tøff som deler med oss;) Lykke til Anne-Marit;)

    Varm klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Å skjønneste du!
    Ser jeg har gått glipp av et innlegg her.... Stakkars deg.... Håper og tror du får det mye bedre etterpå .
    Stå på og tenk positivt, noe jeg tror du gjør. Så godt å ha mange gode rundt seg som kan støtte og kansje trøste ❤❤❤
    Du er en tøffing!

    God klem ❤

    SvarSlett
  3. Så leit å høre om diagnosen din! Håper virkelig at behandlinga hjelper og at du ikke blir for dårlig av den! Jeg ønsker deg all verdens lykke til og god bedring!
    Stor klem fra Signe.

    SvarSlett
  4. Heisann Anne Marit- så godt å høre at du blir godt passet på av alle rundt deg!Nå må du storkose deg i påsken før du begynner på "hestekuren" - ønsker deg en fantastisk påske!!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  5. Det var leit å høre om din smertefulle leddgikt. Krysser fingrer for at behandlingen virker. Godt du har mange rundt deg som bare vil deg vel.
    Ønsker deg en riktig god påske!

    Klemmer fra Hjørdis

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.