mandag 14. april 2014

Så klar som jeg kan bli

Tror jeg at jeg er nå!
I kveld går startskuddet!

Har vært masse påskekunder i butikken i dag.
Det er så gøy, og jeg har fått masse god hjelp av Ida.



Jeg har også fått kjempekoselig påskehilsen
av gode venninner!!! Blir så rørt og glad!!

Nå er huset i orden, og jeg skal slappe av,
før jeg tar min første kur, og legger meg.










X fingrene for at jeg våkner frisk og opplagt i morgen,
klar for en ny dag med masse kunder i butikken!!


Stor klem fra Anne-Marit

4 kommentarer:

  1. Kjære Anne-Marit!
    Sender over en drøss med gode tanker og klemmer til deg ....NÅ!
    Dette kommer til å gå så fint,det er jeg sikker på!

    Enda en klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. All mulig lykke til med behandlingen, og riktig god påske!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  3. Jeg skal krysse alt jeg har for at du er like fin i morgen:)
    Nydelige bilder du har tatt!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  4. Hei.
    God påske.
    Hvor ar du de to hønene/hanene i nettin ifra??
    Kjøpte en i Nice, men da jeg kom tilbake og skulle a en til, var de tomme.
    Marit.

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.