søndag 13. april 2014

Nydelige middager med familie og venner

Hei på dere alle sammen,
mine kjære bloggevnner!!!

Så er det søndag kveld, og en dag til
jeg begynner på cellegiften,
for å bli bedre av leddgikten.


Vi var på middag hos gode venner
i går, og i dag har vi vært på
nydelig middag hos svigermor
og svigerfar.


Ellers har jeg gjort husarbeid i rolig tempo,
kosa meg med det, og pynta litt til påske.

Jeg har fått koselige påskegaver av gode
venner, og i dag ettermiddag har jeg sett
på tv, og kosa meg.


I morgen, tirsdag og onsdag skal jeg
jobbe i butikken.
Så på torsdag blir det hyttetur og påskeferie.


Håper dere har hatt en fin helg.
Det har jeg!!!


Tusen takk for veldig koselige ord fra dere til meg.
Blir både rørt og glad!!!

Klem til hver og en fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Hei på deg;) Nydelige ranukler på bildene dine;) Og vakre, sanne ord om venner;)
    Lykke til med behandlingen. Håper leddene blir super bra av behandlingen;)
    Her er vi pakket og klar for fjellet;) Mannen kom nettopp opp fra kjelleren og fortalte at det ikke var noe tyttebærsyltetøy i frysenlvfølgelig ikke, det står i matboden!!

    God påske;)

    Påskeklem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Anne- Mari nå ble jeg helt satt ut kjære deg ♡♡♡ Jeg har vært lite aktiv i det siste og dette må jeg beklage at jeg ikke har fått med meg :/
    Så vondt du har hatt og alikevel en solstråle av de sjeldne ♡ Et fantastisk menneske som jeg er så heldig å være blogg venninne til ♡
    Skal be for deg vennen om at dette må gå kjempe bra ♡♡♡♡♡

    God klem
    Bente

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.