mandag 21. april 2014

Nydelig påske og sommersol og 100 000!!!!

For en fantastisk påske!!!
For et fantastisk vær!!!
Det kunne jo ikke blitt bedre!!!


På skjærtorsdag pakket vi og dro på hytta vår på Gautefall.
Der fikk jeg påskeegg av snille jenta mi!
Heldige meg!!!!
Ungene fikk også påskeegg, tradisjonen tro!
Fredag fikk vi besøk, og vi kosa oss ute i nydelig vær,
og grillet hele dagen, med gode venner.





Lørdag dro vi hjem igjen, og hadde en koselig ettermiddag sammen med Stiansin familie. 
I går kosa vi oss bare hjemme, vi satt ute i sola, jeg leste interiømagasiner,
gjorde husarbeid i rolig tempo, og fikk vasket masse tøy.


I hele dag har vi vært hos svigermor og svigerfar, sammen med en herlig gjeng av små og store.
I nydelig sommervær og spist masse deilig mat!!!

Livet føles godt, når dagene tilbringes med små og store mann er så glad i hele dagen!!!

I kveld er det på`n igjen, og en større dose, som skal gjøre kroppen min bedre, satser jeg på.
Varme gode sommerdager, og fridager, har gjort godt for kroppen.

Nå blir det full fart resten av uke.
Det er kundekveld i butikken på torsdag, og mye skal ordnes til den.
I morgen etter jobb, skal jeg til IKEA og kjøpe noe kjekt til å henge tøyet på i butikken.

Onsdag kommer mannekengene å prøver antrekk de 
skal gå med på kundekvelden,
og torsdag blir det de siste forberedelsene, før det braker løs kl. 19.

Sist gang kom 80 jenter!!! Så dette gleder jeg meg veldig til!!!
Det blir dørlodd der hovedgevinsten er et helt antrekk fra Soulmate.
Alle som kommer får en flott vare fra en av våre leverandører,
det blir mat og drikke og flotte tilbud!!!!

Bor du i nærheten, så ta en tur da vel!!!!

Håper du også har hatt en strålende påske.

Klem fra Anne-Marit 
som oppdaget at jeg har rundet 
100.000 
sidevisninger her på bloggen.
MAAANGE som har lest den i påska, 
så jeg fikk jo nesten sjokk jeg nå!

VELDIG GØY!!!!!!!

4 kommentarer:

  1. Godt å høre du har hatt en så fin påske !
    Gratulerer med så flotte tall på bloggen ...ikke rart det ....
    Alltid en stor glede å titte innom deg .
    Hadde jeg ikke bodd så langt unna , så hadde jeg kommet på torsdag .
    Lykke til med kundekveld og masse lykke til med behandlingene dine .
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  2. Så gøy med mange lesere, gratulerer! Høres som du har hatt en flott påske, lykke til videre!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  3. Hei skjønne deg - nå må du ikke slite deg ut altså!!!! Blir ikke kundekveldene for mye???Ja du kjenner vel selv regner jeg med,men tenker på deg vet du!!
    Det høres ihvertfall ut som du har hatt skjønne dager,og bare nytt livet.Her er det fantastisk dag etter dag og man blir så takknemlig!Dette lever jeg lenge på ihvertfall!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  4. PS.
    Bare innom for å si at jeg har linket til deg på bloggen min i dag .
    Klem

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.