mandag 28. april 2014

Noe så nydelig

Har jeg ikke sett før, ikke bare er de ROSA,
de lukter helt fantastisk også!!!
Ren lykkefølelse, når jeg fant et tre langs veien med disse
herlighetene.




Jeg klarte ikke å velge ut bare 1. eller 2. bilder


Derfor ble det mange!!!




Denne blomsten blir nok med i flere
blogginnlegg de neste dagene!

Det er fortsatt sommer og sol hos oss!!!!
Det er helt nydelig!!!!


I kveld er det tid for cellegift igjen,
nå er det full dose, og jeg er spendt.
Det er denne som skal ta knekken på
på leddgikten jeg har fått.
x fingrene for at jeg våkner 
i fin form i morgen!!!

Klem fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Nydelig vakre bilder! Høres ut som en flott kundekveld, håper du ikke tar deg helt ut........ Lykke til videre med behandlingen!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  2. Åååå så utrolig vakre blomster du har tatt bilder av!!
    Skjønner godt at du ville ta mange bilder av disse vakre rosa blomstene:)
    Nå skal jeg krysse alt jeg har for at det vil gå greit med den fulle dosen!
    Ønsker deg en god dag i morgen:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. Kjære vennen ♥ Håper av hele mitt hjerte at du har det bra ♥
    Tenker på deg titt og ofte skal du vite ♥
    Jeg har hatt noen uker med smerter i alle ledd jeg også,forhøyet urinsyre.Så vet "litt" hvordan du har det.
    Beundrer pågangsmotet ditt ♥

    Bildene dine er bare helt super skjønne, for en fin tid vi går i møte ♥


    Masse varme klemmer ♥

    Bente

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.