fredag 4. april 2014

Noe av det nydeligste


I går kjøpte jeg denne nydeligheten, 
i min favorittfarge ROSA!!!!




Håper dere har en fin fredagskveld!!!





Her har vi spist taco og sett Norske Talenter




 I morgen er det jobb igjen!!! 
Har hatt en fantastisk bra dag i 
butikken i dag!!!



 Det var så mange kunder, 
og så mange varer som kom, 
at jeg måtte ringe Ida 
for å få hjelp!!!



 Sånn vil jeg ha det hver dag!!! 
Supergøy, og gir meg så mye energi!!!!


Ha en deilig fredagskveld!!!

Stor klem til dere alle
fra Anne-Marit

5 kommentarer:

  1. Herlig! Disse var nydelige :o) Jeg fikk kjøpt en bukett med ranunkler i dag i masse friske farger, det har sannelig ikke vært enkelt å få tak i disse blomstene her hos oss, så gleden var stor da jeg kom over disse i dag :o) Ha en strålende helg! Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. Nydelig. Bare så sart og delikat ;)

    God lørdag til deg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Til å spise opp!!!
    Dåneskjønn❤️❤️❤️
    Kos deg i helgen vakre du!

    Rosa klem;)

    SvarSlett
  4. Wow, så vakkert! Helt nydelig! Lyst, dust og delikat ;-)

    Ønsker deg en super lørdag og en herlig helg! Kos deg masse!

    SvarSlett
  5. Helt vidunderlig vakre, også den nydelige fargen!!!
    Fin helg til deg!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.