søndag 27. april 2014

Hektiske dager, fantastisk kundekveld og en nydelig helg!!!

Hei på dere!!!
Her er jeg igjen!!!
Det ble noen hektiske og laaaange dager i butikken,
i forkant av kundekvelden.


Men kundekvelden ble helt fantastisk!!!
80 jenter tok turen til oss, denne kvelden
og salget gikk strålende, jeg er så fornøyd, 
denne gangen også!!! Utrolig gøy at det ble så bra!
Vi gjentar suksessen i oktober, da for 4. gang!!


Etter lange dager, og mange timer på kundekvelden,
etter først en lang dag for å gjøre alt klart, har jeg kjent det
på kroppen, fredag kveld, var jeg helt kaputt.


I går og i dag har jeg bare kosa meg hjemme i et nydelig sommervær.
Nydelig å bare være hjemme, slappe av ute i sommersola, og lade batteriene,
grille og nyte frihelgen!


Her er det rot i de fleste rom, og gulvet skulle vært støvsuget, 
men det får jeg ta i morgen :)

Håper du har hatt en fin helg!


Klem fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Å så kjekt at kundekvelden var vellykket!!! SÅ fortjent atte!
    Nydelige bilder du deler skjønne du!
    Håper at formen er god og lykke til på neste behandling .

    Her skinner solen og jeg har summer feeling:))

    God klem på deg;))

    SvarSlett
  2. Everything is very open with a clear clarification of the challenges.
    It was definitely informative. Your site is useful.
    Thanks for sharing!

    Also visit my web blog :: registry reviver

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.