lørdag 5. april 2014

Har du sett

Grågåsa i år?
Jeg har sett den flere ganger denne våren,
og i går kom den rett over hodet på meg!!!
Akkurat som den sier, "Nå er det vår, her kommer vi"!!!

Ettersom jeg hadde kameraet i hånden,
fikk jeg tatt et bilde også!!!


En av mine STORE stoltheter skulle i 16 års bursdag i går, 
og da fikk mamma lov å knipse
noen bilder!!







Min lille elskling!!!


Håper dere har en fin lørdagskveld.
Etter jobb i dag har jeg hatt noen timer helt for meg selv.
For her var ikke mann og barn hjemme.
Jeg har kosa meg og slappa av.
Med skumbad, tv og vasket opp alt skittentøy!

Nå er det snart Hver gang vi møtes.
Og mine kjære kommer snart hjem.
Da skal Stian lage hjemmelaget pizza til oss!!!
Nam, nam!!!

Klem fra Anne-Marit

1 kommentar:

  1. Kjære, kjære deg! Tusen takk for nydelige ord og at du delte ditt savn, jeg fant masse styrke i det du skrev!! Gratulerer så mye med flott datter og håper helga var fin! Klem

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.