lørdag 12. april 2014

Det nærmer seg

Hei alle sammen!!!
Her har det vært full fart!
Det er snart påske, og det vil si mange kunder i butikken!!!
Alltid like gøy hvert år!!!!
Og så har det kommet mange nye varer!!
Jeg har fått god hjelp av Ida, heldigvis!!!!
På ettermiddagene har det også vært full fart,
og det har blitt en del "overtidstimer" i butikken.


Men full fart gir meg masse energi, men også en vond kropp.
I helgen har jeg fri!
Jeg gjør husarbeid i rolig tempo, koser meg, og samler nye krefter
sammen med gode venner og familie!





Håper dere har en fin helg alle sammen.


Stor klem fra Anne-Marit

6 kommentarer:

  1. God helg kjære søte ❤❤❤
    Kos deg massevis!

    God klem fra Camilla ;)

    SvarSlett
  2. Så flotte, vårlige bilder. Nydelig med eggene i litt halm og i terrakottakrukken. Det var lekkert. Håper du ikke blir dårlig av ccellegiften. Trasig at du må ta den for å bli bedre av leddgikt..

    SvarSlett
  3. Nydelige vårlige bilder;) Her bøtter regnet ned. Pytt, pytt. Vi har spist lammelår nå i ettermidag;) Bare så utrolig godt. Mandag blir det fjellet, med bøker, sytøy og gotteri (hihihi) Jeg har jo hatt sjokoladefri fra romjula, minus de 4 flødebollene jeg fikk flybåret fra Danmark i mars;)
    God påske kjære bloggvenn;) Lykke til med behandlingen ;)

    Varm klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  4. Endelig kunne jeg komme en tur innom deg:)
    Pc en sa takk og farvel og nå har jeg fått meg en ny. Deilig:)
    Håper at alt går bra med deg. Fikk lest litt under her at du har leddgikt. Det høres forferdelig ut å gå med konstante smerter. Håper virkelig at cellegiftbehandlingen vil hjelpe deg:)
    Du er ei driftig dame som ikke gir seg og jeg vet at dette kommer til å gå bra. Skjønner at du har god støtte og hjelp fra familie og venner. Det er utrolig viktig:)
    Håper du får slappet litt av i påska og kost deg masse!!:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  5. Ønsker deg en riktig god påske hjemme og i butikken og at kroppen er snill med deg...Klem Vibeke

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.