mandag 3. mars 2014

Ute nå

Er det så grått og vått!!!
Vi har ikke sett sola på flere uker, 
og det har snødd i helgen.
Men det blir ikke liggende da!
Ute på trappa, bør det gjøres noen forandringer nå.
Men hva skal jeg gjøre der? når det er så vått.
Til helgen må jeg finne tid til å forandre der!
Den røde kjellerlemmen og skøytene henger fortsatt der ute.
Gleder meg til jeg kan pynte der til påske, -
men det er jo en stund til!!!!

Slik hadde vi det sist påske:





 I dag begynner jeg å trene.
 Det er en dametrim her i bygda jeg bor.
Så i dag blir jeg med, å ser hvordan det går! 
Kjempelenge siden jeg har trent!

Ha en fin uke alle sammen!
Klem fra Anne-Marit

6 kommentarer:

  1. Det var utrolig koselig pynting ♥♥ Fint å pynte inngangspartiet.Påsken er så kort,så man kan godt ta det frem en stund før :)
    Gleder meg til å ta frem påskepynten min jeg også :)

    God klem til beste deg ♥

    Bente

    SvarSlett
  2. Så flott du hadde det på trappa;)
    Det er gøy å trene, selv om det kan være tungt i starten. Lykke til;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Hei søde snupp!
    Bare innom med en klem og ønske deg en flott dag!
    Så skjønne bilder.....jeg liker å komme til en pyntet inngang:)

    God klem da .....!

    SvarSlett
  4. The gratitudе of every home in ouг Island, in ߋur Empire,
    and indeed throughout thе world, except іn the abodes of the
    guilty, goes out to the British airmen who, սndaunted by odds,
    unwearied in their constant challenge and mortal danger, are turning
    the tide of thе world war by their prowesѕ ɑnd by their devotion. Nеver
    in thе field of humɑn conflict was so much ߋwed by so many to so few.



    Here is my web-site ... scientology

    SvarSlett
  5. Hey there just wanted to give you a quick heads up. The words in your post seem to
    be running off the screen in Opera. I'm not sure if this iis a format issue or something to do with web browser compatibility but
    I thought I'd post to let you know. The design look
    great though! Hope you get the problem resolved soon. Kudos

    my web site ... Clash of Clans Cheats

    SvarSlett
  6. Awesome! Its actually amazing article, I have got much clear idea
    regarding from this post.

    My website; Martial arts Training grand rapids

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.