onsdag 5. mars 2014

Trenger hjelp

Hei på dere!!!

I går hadde jeg homeparty igjen, med varer fra butikken min.
Det er utrolig koselig å komme hjem til så mange nydelige hjem,
og herlige jenter samlet.
Vi er nå 3 jenter som er ute å selger varene fra butikken min på homeparty.
Dette er populært, og jeg og jentene får gode salg!

På partyet er det tilbud til både vertinne og gjester.
og disse tilbudene får du ikke i butikken.
Vertinnen for kvelden får en vare gratis, for at vi får lov å komme.
Hun får også 40% på en valgfri vare, fra det vi har med oss, eller fra
alt i nettbutikken.
Gjestene får også flotte tilbud på både klær og interiør.
Det er nye tilbud til gjestene hver mnd.

I butikken får jeg hele tiden nye varer, så her skiftes varene ofte ut,
derfor blir varene vi har med ut på party forskjellige fra gang til gang.
Dette gjør det ekstra spennende å ha et am design party!!!

Nå trenger jeg flere hjelpere.
Har du lyst til å fylle bilen med lekre klær og interiørvarer,
og selge varer fra butikken am design, og få godt betalt for en
superkoselig jentekveld?

Da må du ta kontakt med meg på TLF.: 91 15 08 96.
Du må bo i Grenlands distriktet. Og være over 18 år.



Nå skal varer pakkes og bilen fylles igjen!!!

Ha en fin dag!

Klem fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Fikk plutselig lyst til å flytte ;)
    Hadde vært helt ideellt!
    Men men...noen andre er heldige og får muligheten - så mye fint på bildet !!!!!

    Lykke til med flere engasjerte kjekke jenter på laget ditt!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  2. Åhh så mye fint! Tenk om jeg hadde bodd i nærheten... Lykke til - sikkert mange med meg som kan tenke seg dette.
    Ha en fin ettermiddag.
    Klem

    SvarSlett
  3. Så smart å holde slike homepartyer:)
    Det er jo ekstra hyggelig å samles flere og samtidig shoppe litt!
    Tenker dette er populært. Jeg bor dessverre litt langt unna men jeg tenker nok det må være en del
    som er interessert:)
    Ønsker deg lykke til videre!!
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.