søndag 23. mars 2014

SOLSIDEN

Ja, det føler jeg var en riktig overskrift i dag!!!
Hvorfor,- Jo her skal du høre...

Denne uka har det vært VELDIG full fart!!!
Men et stort party på onsdag, som var så koselig 
og ble veldig bra, Damenes aften hvor jeg hadde 
salgstand fra butikken, supergøy, og superbra salg!!!
Fredag måtte jeg få ekstra hjelp av Ida. Det kom pallevis med varer,
samtidig som jeg skulle pakke varer og pakke ut varer.
Lørdag var det homeparty messe, den gikk også veldig bra.
Føler vi er på SOLSIDEN nå!!!

Etter å ha kommet hjem og spist pizza i går, dumpa jeg ned i
sofaen, satte på tv, og ventet på "Hver gang vi møtes".
Det var et program som snart var ferdig.
Jeg ble helt stum av beundring! 
Det jeg ble fasinert av var huset, interiøret, og klærne til
skuespillerne. Så nydelig!!!!
Måtte sjekke etterpå hva det var for et program.
SOLSIDEN het det. Har aldri sett på det før, og jeg fikk 
ikke med meg innholdet, ble bare helt satt ut
av alt det vakre jeg så!!!!

I dag har jeg hatt en etterlengtet FRIDAG!!!!
Sov lenge, laget egg og bacon til frokost\lunsj.
Så kjørte jeg Andreas og en kamerat til badeparken.
På vei hjem tok jeg en tur til favoritt badestranda vår.
ROGNSTRANDA.
Nydelig vårvær, lukten av sjø, stille og rolig!!!
Veldig deilig!!!!









Gåsunger fant jeg også! Nydelige myke og skjønne!
Hjemme igjen ble det tid til husarbeid, hjemmelaget
kjøttkaker, klesvask også eplekake muffens!

Nå har jeg inntatt sofaen, skal se på tv og kose meg,
og lade opp til en ny uke!
Håper du har hatt en fin dag!
Tusen takk for at du kommer på besøk her hos meg,
og legger igjen noen hyggelige ord!!!

BLIR SÅ GLAD!!!!

Stor klem fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Det høres rett og slett ut som du har hatt en perfekt søndag og uke forøvrig :o) Så herlige bilder, vår.... :o) Håper neste uke blir like bra! Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. Her går det fort i svingene skjønner jeg!!
    Høres ut som en hektisk men flott uke for deg.
    Så nydelige bilder du har tatt. Ja det er virkelig medisin for sjela å sitte ved sjøen og bare nyte den flotte naturen:)
    Solsiden er et program jeg må få med meg. Veldig gøy og som du sier så la jeg også merke
    til det flotte interiøret i det ene huset:)
    Ønsker deg ei fin ny uke!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. Hei på deg vennen!

    Så godt og høre alt er på SOLSIDEN nå :D
    du er flink!!

    Ønsker deg en toppers ny uke,
    Klemmer fra Jatte :)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.