lørdag 1. mars 2014

Livet er bra!

Hei det er VÅR!!!
Iallefall er det den først dagen i den første vårmåneden!!!

I dag våknet vi opp til et skikkelig snøvær her hos oss.
Akkurat slik mars kan være, vår den ene dagen, 
og vinter den andre.
Men snøen som kommer nå, forsvinner fort igjen, heldigvis.
For nå er jeg ferdig med vinteren for i år!!!

Om ikke lenge er dette virkeligheten igjen!!!!

Det dufter VÅR!

Tenk når disse kan plukkes igjen..... Om ikke så veldig lenge!!!

Snart står disse å venter på å bli plukket inn!

Og snart skal det dufte av syriner i hagen igjen, og jeg kan plukke en hel bøtte full!!!

Helgen har startet helt fantastisk!!!
Fredag med en knallbra dag i butikken.
Og en superbra avslutning på tidenes beste februar i butikken
min!!! HURRA!!!!

Vi fikk ny bil i går, og roser til helgen står på bordet!!!
Vi var i bursdag selskap i går, sammen med en herlig familie,
deilig mat og kaker!!

I dag har jeg og en fin gjeng vært på Harrytur i Sverige!
Vært på farta i 12 timer i dag, storkosa oss og shoppa masse 
mat og snop!!

I morgen skal vi på middag til svigermor og svigerfar.
Og så skal det gjøre litt her hjemme, før det blir kveldskos
med tv og masse snop!!!!

Livet er veldig bra!!!

Det håper jeg ditt også er!!!

Klem fra Anne-Marit :) :)

5 kommentarer:

  1. Høres ut som en super helg ja :)
    Herlig tid vi går inn i nå ♥

    SvarSlett
  2. ÅÅÅ så kjekt at livet er godt!
    Det syns jeg også ;)
    Jeg elsker denne tiden......våren er nok min favoritt årstid !
    I dag er det baking og rydding til familiebesøk for Victor i ettermidag!
    Det gledes ;)
    Kos deg skjønne med dagen i dag.

    Klem på klem.

    SvarSlett
  3. Hei på deg;)
    Livet er herlig med vårsol og mildvær;) Vi har ikke hatt snø etter jul!!
    Kjenner det kribler etter å starte litt ute, men jeg regner med at vi skal få snøkvoten vår før det blir ordentlig vår;)
    Kjenner nesten duften av syrin og blåveis;) Her er fastelavensbollene snart klare. Husmora er lite mobil og "pisker" mannen rundt;) ;)
    Så kjempemoro at butikken din går så bra;) Bra at alt arbeidet som legges ned er lønnsomt. Ønsker deg en superfin søndag;)
    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  4. Så herlige bilder og for noen fine dager du har! Det skal bli supert med vår, og heldigvis har jeg mye som spirer, blomstrer og spretter i hagen!
    Nå skal det bakes!
    Ha en fin fastelavenssøndag!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  5. Hurra for roser på bordet og ny bil på gårdsplassen, så moro! Gleder meg over at vårmnden er her:) ha en fin dag og må mars gi omsetningsrekord!!:) mvh Marianne

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.