mandag 10. mars 2014

Gjør meg glad

Dette nydelige bilde fra en av våre leverandører,
møtte meg på nettet når jeg kom på jobb i butikken
i dag!
Jeg synes det var så nydelig, at jeg må dele det med dere
alle sammen! Kanskje gjør det dere også glad!!
Nydelige farger, som sier VÅR!!!


Både det hvite skapet i bakgrunnen, og den fine trekurven selger jeg i butikken!!
Jeg har også godt utvalg i brødbokser!

Ha en strålende mandag alle sammen!
Her titter sola frem fra skyene nå!
Herlig!!!

Klem fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Absolutt et bilde å bli glad av!!! Herlig med sol!
    også blåveis da gitt!!! Vi har mye flott i vente!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  2. Det var et nyydelig bilde :-):-)
    Så utrolig masse lekkert du selger, snadder for øyet :-):-)
    Fiiiineste dagen ønskes til deg min gledesspreder :-):-)

    Klem i fleng
    Bente

    SvarSlett
  3. Ja det er et nydelig bilde og tar jeg ikke helt feil er det fra den fine bloggen Mintyhouse :) Har den på bloggrollen min og hun har masse fine varer fra Ib Laursen :) klem

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.