lørdag 29. mars 2014

FRILØRDAG

For en dag, for et vær!!!!
I dag har jeg hatt fri, og bare vært hjemme.
Det er faktisk den første frilørdagen min siden jul,
at jeg bare er hjemme!!!!
Jeg har fått gjort så masse!!!

Rydda, og gjort rent, vasket vinduer, sovet lenge,
gått tur, plukket blomster, ordnet både inne og ute.
Vi har et fantastisk nydelig vær her nå.
Vårsol fra skyfri himmel, ingen snø
og vårblomster.
Nydelig temperatur
DEILIG!!!!







Jeg har sett grågåsa komme, sett flere forskjellige sommerfugler,
funnet årets første hvitveis, og laget god mat.

Nå er det litt blogging i pausen av Hver gang vi møtes.
Blir sofaen og tv nå, resten av kvelden.

I morgen er det søndag, og også en fridag,
da skal vi ut på tur!

Ha en fin lørdagskveld alle sammen!!!

Stor varm klem fra Anne-Marit

1 kommentar:

  1. Åååå så godt det må ha vært ~ så velfortjent!, og jeg hører du har fått det meste ut av dagen din!! Høres ut som du har sugd til deg alle inntrykk,fra de minste detaljer på bakken til fuglene på himmelen.Er det ikke fantastisk deilig!? :) Og så våkner man i dag og det er enda en fridag - toppen av lykke!Kommer ikke du proppfull av energi på mandag så vet ikke jeg (men har på følelsen du alltid er proppfull av energi,det virker slik på meg) Jeg gleder meg til i dag...i går kokte dagen vekk i håndballturnering og etterpå var jeg ødelagt,så i dag skal jeg nyte,og det blir nok en tur her også!!:)
    God tur til deg og dine - meg og mine ;)
    Toveklem :)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.