tirsdag 11. mars 2014

Det nærmer seg


PÅSKE!!!
Og i dag deler jeg dette inspirasjonsbilde
 med dere fra Chic Antique
som også er en av våre leverandører.
Det nydelige rosa fatet er på vei til oss fra Danmark!
(Kommer i 2 str.)




I dag er det også SOL hos oss!!!! Blir så glad!!!
 Kroppen er ikke fult så støl i dag etter trening i går, 
som den ble etter den første treningen!
 Og det kjennes godt!
I ettermiddag skal joggeskoene på! 
Deilig å ut å kjenne på vårlufta. 
Også er det masse bra på tv i kveld!!!

Ha en fin tirsdag!!!

Klem fra Anne-Marit

6 kommentarer:

  1. Nydelig;)
    Ja, er det ikke godt å kjenne at kroppen responderer på trening!
    Kos deg med sol i dag, joggesko i ettermiddag og koselig tv-kveld.

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Hei Anne-Marit :)
    Så nydelige bilder både her og i innleggene under ღ
    Nydelig det hvite skapet og så fint med perleblomster,
    ja det gjør meg glad å se slike fine bilder :)
    Disse påskeeggene er bare skjønne også, har noen
    slike jeg også - men skulle hatt noen i rosa ser jeg
    også ღ Her hos meg er det snudd om helt værmessig
    Det er nå kraftig vind og regn - masse regn!!! usj, ikke
    alltid like kjekt å ta på deg og skal ut å bli våt - men
    så har vi hatt det så fint siden jul, at jeg skal ikke klage :)
    Sol hørtes herlig ut, og så flink du er som trener ღ ja, det
    kjennes godt etter trening og man får så masse energi :)
    Jeg var veldig flink, men så har jeg hatt et lengre opphold
    på nesten en måned - og det er ikke bra kjenner jeg :)
    - må vel hive meg rundt igjen snart... Ønsker deg en super
    fin dag videre og ja... det er masse bra på tv`n i kveld, det
    gleder jeg meg til også ღ Kos deg og takk for nydelige
    bilder til stor inspirasjon... Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Vakkert bilde med herlig fat og skjønne egg ;-) Flotte farger!

    Her har det også vært nydelig vær i dag! Sååå godt ;-)

    Ønsker deg en fantastisk TV-kveld ;-)

    SvarSlett
  4. Ååå det fatet var dånings ❤
    Så skjønne egg også!
    Her er flott sol i dag og fuglene synger:)))) love it!
    Bare å nyte for i morgen blir det regn;((
    Ha en toppers kveld snuppa ❤❤❤

    God klem
    Camilla ❤

    SvarSlett
  5. For et nyyyyyyyydelig fat også rosa da ♥♥♥
    Så bra dere endelig fikk sol, på tide....

    Kos deg skjønne du ♥

    Klem Bente

    SvarSlett
  6. Så lekre de var i herlige farger, ha en koselig uke hos deg!

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.