torsdag 20. februar 2014

Vinterferie

Hei på dere!!!
Nå har vi hatt noen dager fri, og vært
på hytta vår på Gautefall! Kosa oss masse,
med veldig mye god mat og masse, masse snop!
Vi har kosa oss inne og sett på OL og heiet på NORGE!!!
Vi hadde en dag med nydelig påskesol, da kosa vi oss ute!

Det er veldig godt med en liten avkobling i hverdagen.
Og fint å være sammen med ungene når de har ferie.
Både Stian og jeg driver jo butikker. Og det blir mange,
og lange dager på jobb.
Derfor koser vi oss ekstra når vi får muligheten 
til å ta en liten ferie!
Fredag-tirsdag på hytta det er luksus!!!


Utsikten fra hytta!




Det er 750 m. å gå opp til hytta vår.
Men så har vi fantastisk utsikt, når vi kommer opp!!


Solnedgangen tatt fra verandaen!

Nå er vi tilbake til hverdagen igjen!
Masse og ta igjen etter fridagene.
Og vår varene fortsetter og strømme på her
i butikken.
I dag kom også de nydelige varene fra Greengate!!!!
Så det er mye knotting på pc`n, og mye å pakke ut og plassere.

Det planlegges STORPARTY og KUNDEKVELD i butikken.
Masse spennende på gang hos oss!!!

I kveld pakker jeg bilen med masse fint fra butikken og drar ut på
party! Det er veldig gøy å komme hjem til kundene.
Og ekstra gøy er det når bilen fylles opp med alle de fine nyhetene våre!!!!

Ha en fin kveld alle sammen!
Og tusen takk for at du legger igjen et lite spor til meg fra deg.
Det setter jeg stor pris på!


Klem fra Anne-Marit  



3 kommentarer:

  1. Så herlig med vinterferie, her er det først i uke 10, da har jeg bestilt SOL!!! Skulle ønske den fullpakka bilen kom hjem til meg........
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  2. De dagene der på hytten var dere vel unt - så deilig at det var en skuksess og dere koste dere!!!Flotte bilder med påskestemning de luxe!Vi har også hatt vinterferie denne uken men dessvrre litt lite snø! Da regner jeg batteriene er fulladet og det blir en glede å sprette opp kasse etter kasse (spesielt de fra helrlge Green gate ;)
    Og så er det attpåtil helg igjen!
    Kos deg videre!!!

    Toveklem.)

    SvarSlett
  3. Hei og takk for visitten:) koselige bilder, skjønner det har vært deilig avkobling! Ønsker deg en fin helg før det braker løs igjen:) mvh Marianne

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.