søndag 9. februar 2014

Til dere som har en mamma i himmelen

Så er det morsdag!
Jeg savner mamman min hver dag.
Og på morsdag, bursdagen hennes, julaften, den dagen
hun tapte kampen, ja alle sånne dager, da tenker jeg
litt ekstra på henne, og savner henne enda mer.

Det var 4 år i august, siden hun reiste til himmelen.
Vi trodde hun var en av de heldige som overvant kreften,
men bare noen få mnd. etter kom den fryktelige triste
beskjeden. Legene kunne ikke gjøre mer for mamma.
22. august tapte hun kampen.

Jeg gleder meg over at jeg har en veldig snill og god mann
som jeg elsker, og 2 nydelige barn, som jeg er så fryktelig stolt av og glad i!!!
Jeg har en pappa som jeg er veldig glad i, og som er så snill.
Og en lillesøster med familie. Og en stor og god svigerfamilie!!

Av mann og barn har jeg fått en nydelig blosteroppsats.
Mannen min har laget lunsj med egg og bacon til oss,
og nå står han på kjøkkenet igjen og lager lasagne.
Vi har sett på OL og kosa oss.
Jeg har gjort litt i huset og vasket masse tøy.

En fin søndag og en fin morsdag.





Glad i deg mamman min.

Klem fra Anne-Marit

7 kommentarer:

  1. Så trist at du har mistet moren din. Godt at du har en god familie, men skjønner at savnet etter moren din alltid vil være der.

    SvarSlett
  2. Kjære deg.
    Vet du...jeg tenkte på deg i dag for jeg husker at du skrev sist morsdag om mammaen din i himmelen....
    Så trist.....og skjønner så godt ditt savn...
    Så nydelig innlegg og vakre roser.
    Så godt at du har en flott familie rundt deg skjønne gode Anne-Marit.

    Varm klem fra meg.


    SvarSlett
  3. Mange klemmer til deg!

    Og gratulerer med morsdagen :))

    SvarSlett
  4. Hei!
    Skjønner deg så godt, jeg slutter aldri å savne mamma, det er 28 og et halvt år siden hun døde, likevel er savnet der........... Tenker det blant annet betyr at vi hadde et godt forhold til mammane våre, det er viktig!
    Godt at du har så fin familie rundt deg!
    Jeg holder også på å lese mysteriet mamma, fin og sterk lesning.
    fortsatt fin søndag og en flott ny uke til deg!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  5. Med en tåre i øyekroken leste jeg innlegget ditt i dag.

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  6. Jeg har det også sånn..., har hatt det siden 1985:-(
    Nydelig innlegg, og godt å kjenne alt vi har å være takknemlige for også...!
    Varm klem♥

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.