lørdag 22. februar 2014

sosial

HELG!!!

Denne helgen har jeg jobbet mye i butikken!
Ida som er min ekstrahjelp, har vært syk.
Så da ble det langdag på meg i går.

Etter jobb var jeg hos ei venninne på ferske reker,
og fredagskos sammen med flere andre herlige jenter!
Så deilig å bare å sitte å skravle en hel kveld!

I dag har jeg også vært på jobb.
Men etter jobb i dag skal vi også til gode venner.
Det gleder vi oss til!
Alltid koselig å komme hjem til gode venner, 
føle seg som hjemme og bare kose seg sammen!

Selv om jeg har vært i butikken i dag, har radioen stått på,
så jeg er helt klar over at jentene våre har tatt 
GULL, SØLV OG BRONSE!!! HURRA!!!!
Nå skal jeg få med meg litt skiskyting, før vi drar.


Ha en kjempefin helg alle sammen!!!

Klem fra Anne-Marit

4 kommentarer:

  1. Å så kjekt at du koser deg skjønning!
    Fine ord!

    God helg og GOD klem
    Camilla;)))

    SvarSlett
  2. Hei på deg!
    Høres ut som du har hatt en flott helg, selv med litt sykdom i butikk"staffen", mange som er syke nå ser jeg rundt om - håper jeg klarer og berge meg unna sykdom dette året, startet fjoråret med å få "alt" og lå rett ut i 3 uker så :)) hehe

    Ha en flotters uke,
    Klemmer

    SvarSlett
  3. Hei, hei! Nå er det jeg som må takke deg for fin kommentar...! Jeg har en tanke om at bloggen min kun skal være en interiørblogg...og da blir det liksom begrenset hvor mange ganger jeg kan vise de samme rommene...., og når jeg ikke skal skrive om politikk, egne meninger eller for personlig så blir det litt "vanskelig" å finne tema til blogginnlegg. Ikke ommøblerer vi ofte og ikke kjøper jeg nye ting til huset hele tiden...
    Ja,ja...veldig glad for at du liker bloggen min i alle fall!!
    Klemmer♥♥

    SvarSlett
  4. Heisann og God Helg!!:)
    Måtte titte innom deg og hilse på,håper du "er på beina igjen" etter kundekvelden og travle dager med forberedelser!
    Forstod via FB at det var en suksess:))))
    Nå må du slappe av og ta deg inn igjen og ladde opp til ny uke!
    Kos deg!
    Toveklem :)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.