onsdag 5. februar 2014

Og sånn går dagene

Hei på dere alle sammen!!!
Plutselig var en uke gått, siden jeg hørte fra meg her!
Dagene flyr...

På lørdag var vi i bryllup.
Et nydelig ungt brudepar, herlige gjester,
flotte tåredryppende taler,
nydelig og masse god mat og drikke ut i 
de sene nattetimer!!!
Vi kosa oss masse!!!

Søndag var vi hjemme og ladet opp til en ny uke.
Jeg har faktisk lest en bok den siste uka."Mysteriet mamma" Det har jeg ikke gjort på nesten 2 år.
Den anbefales på det varmeste, sammen med et lommetørkle.
Den kjøpte jeg meg rett etter jul.
Fikk 3 andre bøker for 3 juler siden,
lurer på om jeg skal begynne på en av de neste uke!
Liker jo veldig godt å lese bøker.
Og det skal jeg rett og slett prioritere i vinter!

Her er kosekroken min, her sitter jeg og blogger
og leser :)

Så er det onsdag, og vi er midt i en ny uke!
I butikken er det full fart om dagen.
Mange koselige kunder, som synes vi har
veldig mye fint!! En kunde ble så begeistret på
mandag, at hun tok til tårene, aldri hadde hun sett
så mye fint under et tak.
Og vi har mye fint nå altså. Vår varene strømmer inn.
Og vi har fått inn så mye fint i både klær
og interiør.
Så fort jeg har fått lagt inn en pakkseddel, og 
pakket ut en palle, kommer det en ny palle med en ny
pakkseddel.
Alle varene skal legges inn i datasystemet, så det
blir mange timer på dataen.

Ellers blir det husarbeid, middagslaging, leksehjelp
og litt kjøring på ungene.
(Her lages det mest gammeldags husmannskost)

Den vanlige hverdagen, og den er det jo flest av.
Og de er jeg egentlig veldig glad i!!!

Håper du har det fint der du er!
Her laver snøen ned igjen.....
Vinteren er ikke over enda, det er helt sikkert!!!

Klem fra Anne-Marit


5 kommentarer:

  1. Koselig sofakrok du har;)
    Jeg har studiepermisjon noen dager, skriver, leser, skriver..... og så tar jeg meg i å drømme om maling og tekstiler;)
    Fortsatt fin uke;)
    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Ja sånn går dagene.....mandag- fredag:)))
    Så koselig bloggekrok;)) fin klokke og:)
    Skal si dere har mye snø.....vi pleier å få snø i begynnelsen av mars;))) da blir det som regel helt craisy og så kommer regnet....så blir det klinka is....... Hi,hi sånn er det å bo på Vestlandet .
    Denne vinteren har vært fin syns jeg.....pleier jo nesten alltid å regne,men nå er det flere uker siden!

    Takk for så koselig hilsen isted;) må du sove søtt snille skjønne du!
    Nattklem .

    SvarSlett
  3. Tji-hi ;)
    Som forventet var lykken kortvarig,men deilig så lenge den varte.Frøken Rød har både kommet og dratt igjen,så vi får satste på litt hometitten hompetatten midtveis til neste gang Frøkena er underveis...men har vel blitt så gammel at det hverken er liv i egg eller andre nødvendigheter,haha!
    Men men - drømme gjør jeg jo alltids!!!!!
    Spring girlanderen har jeg laget selv at litt ymse papir jeg hadde liggendes!Lett som fett (ungenes yndlingsuttrykk,nå har visst mora også begynt!)

    For en deilig kosekrok du hadde her,bare lukket igjen øynene et øyeblikk jeg nå og så for meg at jeg kunne sitteligge der og kose meg!! :) Kjempetøff!!!!

    Så herlig å få slike tilbakemeldinger fra kundene,det beriker virkelig hverdagen!!!Herlig hun som til og med begynte å gråte da!Men jeg ser jo grunnen til det,håper jeg svinger innom deg en vakker dag så blir jeg nok litt hskay jeg også når jeg kommer innenfor dørene!!!!

    Hverdagene flyr,det kjenner jeg absolutt til...tenk nå er det snart helg igjen!!!Det er bare å hive seg frundt og fortsette på galeien skjønner jeg!
    Lager også middag fra bunnen av,så jeg får sette i gang!

    TOveklem:)

    SvarSlett
  4. Jeg synes du er flink og positiv!:)
    skulle gjerne ha vært i butikken din. Jeg oppdaget forresten en slik melspade som jeg jakter på, i et av bildene dine til venstre her. Selger du slike??

    Da ønsker jeg deg en riktig god helg og håper du får sitte og nyte i den koselige sofakroken din.

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  5. En deilig kosekrok du har !! Likte godt sofaen din:)
    Så fint å høre at kundene er så fornøyd med butikken!! Det å få så hyggelige tilbakemeldinger er så godt. Da får man liksom et ekstra overskudd til å gjøre ting som kanskje er litt slitsomme:)
    Her har all snøen regnet bort!! Det begynte å regne forige helg og det har regnet og blåst siden!!
    Nå vil vi ha sol:):)
    Må takke for de hyggelige kommentarene du legger igjen hos meg. Blir kjempeglad!!
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.