fredag 7. februar 2014

Fredag og OL

Hei skjønne dere!
Så er det fredag igjen!!!
Og det regner og snør om hverandre her hos oss!
Det regner inne i butikken også, -
er så lei. Vi har vannlekkasje fra taket.
Det er bakdelen med et gammelt bygg.
Heldigvis er ingen varer ødelagt!! Kjempeflaks!!!
I går etter jobb, pakket jeg bilen full igjen, og dro ut på party.
Er så koselig å komme rundt med varene mine fra butikken.
Så mange nydelige jenter, og hjem der ute.
Også er det så koselig med de flotte tilbake meldingene jeg
får av varene, konseptet og butikken!!!
Bor du i nærheten, og har lyst på besøk, er det bare å gi beskjed.

I dag etter jobb skal vi i bursdag til den ene svogeren min!
Det er alltid superkoselig å være der sammen med store og små.
Så det gleder jeg meg til!!!
Skal jobbe i morgen. Men på søndag er det fri.





Gleder meg skikkelig til OL!!!
Selv om jeg ikke er veldig sports int. så synes jeg det er fryktelig
spennende når Marit, Therese og Petter står på startstreken!
Tror vi tar hjem mange gull jeg!!!

HEIA NORGE OG FIN FREDAG TIL DEG FRA MEG!!!   

2 kommentarer:

  1. Her står TV'n på fra morgen til kveld nå ;) Hurra for Marit!


    Ha en riktig fin helg!
    KLEM

    SvarSlett
  2. Så utrolig trasig med vannlekkasje. Håper dere får ordnet det, og at ikke altfor mye er ødelagt.

    Høres koselig ut med "hjemmebesøk" ;-) Skulle ønske jeg bodde nærmere ;-)

    OL, ja! Fantastisk start på disse spennende dagene ;-) Grattis til alle flotte idrettsutøvere ;-)

    Og du...jeg har sikkert sagt det før, men må bare si det igjen: Den headeren din er bare så fantastisk fin. Sukk!

    Ønsker deg en herlig dag! Kos deg masse!

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.