tirsdag 7. januar 2014

Tanker

Hei på dere!
Hvordan står det til?
Jeg synes januar er så laaaang.
Den tar liksom aldri slutt, og vi har jo 
akkurat startet!!!
Selv om jeg koser meg med jul til langt ut i januar, 
Jeg har bursdag selskap både for butikken og meg selv,
jeg drar på messer og planlegger et helt nytt år.
Allikevel snegler dagene seg frem.
Jeg synes jo alltid dagene bare flyr, men ikke i 
januar.

I går startet treningen til Andreas igjen,
så da er vi igang med kjøring til taecwondo trening
2 dager i uka, neste fredag er det ball, og Marie
har enda ikke kjøpt kjole.
Svigermor har bursdag i dag, så vi skal dit på middag.
i helgen blir det også bursdagsfeiring, både til ei venninne 
og meg selv. Tenk neste år blir jeg 40.....
Det er veldig rart å tenke på...
Så det er jo masse som skjer, både på jobb og hjemme.

Dere må ha en fin dag alle sammen!



Klem fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Hei og godt nytt år Anne- Marit! Så koselig å bla igjennom sidene dine igjen! : ) Du tar så flotte bilder og varene dine er så flotte! Blir gøy når vårvarene kommer! Kjenner meg godt igjen med nytt år og nye kjørerutiner. Det kommer litt plutselig på etter en lat juleferie!
    Spennende med salget hos deg! Regner med at butikken fylles opp, det gjør folk lurt i så mye fint som du har!!
    Fin uke til deg og dine!
    klem fra Vera

    SvarSlett
  2. Å. Skjønningen....har du bursdag snart??? Å bursdag er gøy!
    Ja januar er lang og mørk......bare å kose seg inne sant?
    Jeg ELSKER våren jeg da......vil helst ha det med EN gang:)))) men ute er det jo nesten det....
    Kommer nok noen runder med snø og da blir det jo litt lysere og gutta blir glad:)
    Må du ha en flott uke vennen.

    God klem Camilla .

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.