fredag 17. januar 2014

Snør du inne?

Det gjør nesten vi!!!
All snøen jeg ønsket meg i desember og i vinter , har kommet de siste dagene!!!!
Det laver ned, og det måkes og brøytes nesten uavbrutt!!!
Inngangen til butikken min snør stadig igjen, men vi har åpent altså.
helt til kl. 19 i kveld.

Ida skal være her i ettermiddag, for i dag er det 10. klasseball.
Og Marie skal til frisøren, stripe og sette opp håret sitt.

Andreas skal også på ball.
Det trodde jeg ikke i går. For da ble han innlagt på akutten.
Legen på legevakta trodde det var gallestein.
Men etter en dag på sykehuset,
 mange prøver, ultralyd
og lang venting. Var de enige om at det er 
tarmen som er problemet.
Et problem jeg veldig gjerne skulle ønske han kunne slippe.
Da det er noe jeg sliter med selv.
Men han er heldigvis bedre nå, 
dette er noe som kommer og går.
Men han hadde så fryktelig vondt nå.
Og når mann ikke vet hva det er, blir vi jo
engstelige både liten og stor!!!

Så i kveld blir det fredagskveld alene hjemme på meg, for Stian skal
være vakt på ballet. Det blir litt godt. Skal kose meg, 
og se Norske talenter,
tenne masse lys og kose meg!! I morgen har jeg FRI!!!!! 


Ha en fin helg alle sammen.
Det tror jeg at jeg får!!!

Stor klem fra Anne-Marit


5 kommentarer:

  1. Håper det går greit med sønnen din:) Høres ikke noe godt ut med så store smerter.
    Nå tenker jeg du skal kose deg alene. Jeg synes det er utrolig deilig å få være helt alene for seg selv!
    Tenker jeg må få med meg Norske Talenter i kveld jeg også:)
    Ønsker deg en avslappende og rolig kveld:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  2. JA!!!Vi snør snart inne Anne - Marit...oj,oj SÅ mye det kom idag..Håper på roligere vær i morgen :) Ønsker gutten din GOD BEDRING det hørtes ikke godt ut stakkar :(
    KOS deg i kveld,klem Vibeke

    SvarSlett
  3. Hei og God morgen;)
    Barn som er syke og har det vondt er det vondeste vi mødre kan ha. Det gnager oss helt inn i hjertrota.Og vi skulle så gjerne ha tatt alt det vonde for de. Håper de hadde det fint på ball;)
    Her blåser det godt. Vi kun gjerne ha fått litt snø;)
    Ønsker deg en god og fin helg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  4. Oksen,det var en dramatisk start på helgen,så ekkelt!!!
    Håper det er hjelp å få mot sånt?
    Godt han er bedre ihvertfall men det kommer vel igjen?
    Heldige dere er som har så masse snø...litt logistikkproblemer blir det jo,men det er så koslig!!!!Så jeg håper på noen meter hitover også:)
    Så deilig med en fridag,den må du virkelig nyte. Ikke bare måke ;)
    God helg!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  5. Hei skjønne!
    Å håper virkelig at gutten din er bedre nå.....stakkars....pyton det der...
    Håper du har kost deg på fridagen din i går og at du koser deg i dag og!
    Her er ikke snø,men tørt og kaldt....liker:))

    Vi snakkes vennen.

    Klem på klem.

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.