mandag 13. januar 2014

Om akkurat et år

er jeg 40!!!
Men i dag koser jeg meg på 39 års dagen min!!!
Fikk sang og gave på senga i dag.
Gaven jeg fikk er jeg så spendt på!
Vet dere hva? Jeg og min kjære skal på tur.
Bare oss to. Og jeg vet ikke hvor.
Sist bare vi to var på tur er nå blitt snart 16 år siden.
(Marie er 16 år i mai) ;)
Tida flyr, det er helt sikkert!

I går hadde vi familieselskap med 
Deilige kaker. Jeg fikk penger og gavekort.
Så her skal det shoppes på lørdag.
for da har jeg FRI!!!

I stedet for å dra ut å spise, har jeg tatt med middag hjem. 
Vi koser oss med kakerester fra i går.
Jeg koser meg på sofaen med nytt interiørblad, 
blogging og snart litt tv.
Har søndagsfølelse jeg, selv om jeg både har vært
på jobb, hentet syk sønn på skolen, og vært hos regulerings tannlegen
med Marie.
Jammen fikk jeg det jeg ønsket meg også. - SNØ!!!
Det legger seg et fint hvitt teppe her ute nå!

Håper dere også har en fin kveld!
Takk for veldig koselige kommentarer i siste innlegg
og velkommen til ny følger. 

Klem til dere alle fra hu som snart er 40!



4 kommentarer:

  1. Gratulere så mye med dagen som var i går. Høres ut som du hadde en super dag.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med dagen i går!!!
    Tenk så spennende at dere skal på tur bare dere to:) Tenker det skal bli utrolig deilig!!
    Her har vi også fått litt snø og det var fint å få det litt lysere ute nå.
    Ønsker deg en fin dag!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med dagen på etterskudd! Høres ut som du hadde en fin dag,ja.Håper dagen i dag også blir fin!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  4. Å skjønningen!!!!
    Hjertelig tillykke med dagen i går!
    Å hørtes ut som em herlig dag og SÅ kos at dere skal på tur;)))) det er viktig med litt turtellduetid:)

    Kos deg du vennen.
    Bursdagshilsen fra moi;)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.