søndag 19. januar 2014

Når dagen blir snudd på hodet!

Hei alle mine kjære bloggvenner.
Tusen takk for alle deres koselige ord på det siste innlegget.
Det går bedre med Andreas heldigvis.
Og de koste seg veldig på ball begge to.

Marie ble kåret til ballets fineste kjole og
frisyre!!! Veldig stas for oss alle!!!!








Jeg storkosa meg på shopping i går.
Var også på skattejakt hos Skrot Tor,
og flere gamle skatter ble med hjem.
De skal jeg vise dere bilde av i morgen.

Dagen i dag startet så bra.
Sov lenge, gikk tur med min kjære,
vasket masse klær og laget hjemmelagde 
kjøttkaker til middag.
Da vi skulle sette oss for å spise, 
oppdager mannen min at det er full fyr i huset til
naboen vår, som også er en god kamerat.

Huset ble totalskadd i brannen.
Heldigvis var det ingen hjemme.

Gruer meg til å se det i dagslys i morgen.
Fryktelig mange branner det har vært i helgen.
Tragisk og skremmende!

Nå blir det godt å legge seg.
Heldige er vi som har tak over hodet!

Klem til dere alle fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Å for noen skjønninger!!!!
    Så flott kjole og frisyre ja!!!!
    Tenker det var stas!

    Ha en flott dag vennen.
    God klem.

    SvarSlett
  2. Så masse som har skjedd rundt deg og dine, uff.Håper det går bra med gutten din ♡
    Heeelt nydelig datter, vakker rett og slett og kjolen fremhevet det veldig flott :-)
    Klem Bente

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.