søndag 5. januar 2014

Mot en ny vår

Nå som vi har startet på et nytt år, kan vi snart legge den mørkeste tiden bak oss,
og gleder oss over at vi faktisk går lysere tider i møte.
Her har vi hatt en grønn jul, noe jeg synes er litt trist.
Det er jo mye finere med snø. Det blåser og regner hver dag,
samtidig som jeg fortsatt drømmer om litt hvitt på bakken.
Jeg liker best av vi har 4 årstider. Nå har vi hatt høst veldig lenge!!!
men vinteren blir iallefall kort, når den evnt. kommer, når den ikke starter før uti januar.
Om den noen gang kommer da.....

Jeg må jo si jeg gleder meg til vi igjen kan plukke blåveis, til
solen varmer og vi bruker mye mer tid inne enn ute.
Til grillen taes frem igjen, og vi treffer på naboen igjen.
Alle går jo i hi nå om vinteren.

Men så var det denne jula da, som jeg også er så glad i.
Den er fortsatt ikke pakket ned. Den skal få lov til å stå en uke til!

Håper dere alle har det fint. Vi har kosa oss med ski på tv i dag.
Blir både rørt og stolt over å være nordmann på en sånn dag!!!

Nå blir det snart film, før jeg forsetter på et av nyttårsforsettene mine,-
nemlig å legge meg tidligere. Har vært flink til nå.- Og det er veldig deilig
å ikke føle seg så trøtt!!!

I morgen er det en ny uke i butikken.
Den første fulle uka i januar for oss.
Det er salg på alle julevarer, og jeg planlegger messer
som jeg gleder meg veldig til!!! 

Fin søndagskveld ønskes dere fra meg.
Og takk til alle dere som legger igjen så koselige ord her hos meg!
Det setter jeg veldig stor pris på!!!



Klem fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Det er litt trist uten den hvite snøen!!
    Men den kommer nok og da er vi alltid like uforberedt:)
    Her er jula ute og det er deilig. Nå begynner jeg å tenke litt farger i interiøret. Ser at det er mye fine farger på interiørfronten!!
    Det jeg venter på nå er at de herlige perleblomstene skal komme i blomsterbutikkene:) Da våkner vårfølelsen med en gang!!
    Så lekkert du har pyntet den lerkegreina:)

    Da ønsker jeg deg ei fin ny uke:)

    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  2. Så flott julepynt du viser, det kan jo også være vinterpynt. Jeg likte så godt den stjerna i hvitt. Nydelig. Her er det snø, men det er glatt også. Ikke noe særlig.

    SvarSlett
  3. Kos deg med første hele uken på jobb og ikke minst til å ha et julehjem en uke til ♡
    God klem fra Camilla

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.