onsdag 22. januar 2014

Messe dager og bursdagsfeiring!

Så står messene for tur igjen!
På mandag var jeg på messe hos den ene leverandøren vår
som holder til i Lillestrøm. De har eget showroom og egen messe.
Jeg best. både vår nytt og julevarer for 2014.
Veldig mase fint.
Jeg best. også inn mange lekre skjerf, armbånd og NEGLELAKKER!!!
Det blir helt nytt hos oss nå på nyåret!!! 

I morgen torsdag er det den store 
gave og interiørmessa på Lillestrøm.
Gleder meg masse. 
Da best. jeg jo inn varer for det neste halve året,
hos alle leverandørene mine!!!






I dag er butikken min am design 3 år.
Det skal feires til lørdag her i butikken!!!
Følg med på blogg og facebook. 
Der blir det annonsert hva som skjer denne dagen
fra 10-15.




Ha en fin kveld!!
Her blir det tidlig kvelden,
for klokka ringer tidlig i morgen!
Skal rekke 10 leverandører på 9 timer.
Så da må jeg være der rundt åpningstid.
Også er det ca. 3 timer å kjøre.
Gleder meg veldig, og jeg koser meg alltid
på tur!!!!


Klem fra Anne-Marit


2 kommentarer:

  1. Hjertelig tillykke med dagen!!!!
    KOS deg på messen.....å der har jeg vært mange ganger.....lucky you;)))

    Klem på klem.

    SvarSlett
  2. Her var det mye som skjer på en gang!!
    Men det må jo være gøy å være på disse messene som har så mye flott og fristende å vise fram!!
    Lykke til i morgen:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.