søndag 26. januar 2014

Hyttetur, jubileum og messe

Og alt dette på en langhelg!!!
På torsdag var jeg på den store gave og interiørmessa
på Lillestrøm. Jeg rakk 10 leverandører på 9 timer,
og jeg rakk også å spise!!

Har bestilt inn mange fine vårvarer,
som jeg gleder meg til å pakke opp, plassere
og selge til kundene mine!!!

Fredag var jeg på jobb i butikken igjen.
Det var jeg også i går. 
DA FEIRET VI 3 ÅRSDAGEN TIL BUTIKKEN!!!
Mange tok turen turen til oss, 
og jeg er superfornøyd med dagen!
Tenk nå har vi startet på det 4. året!!!

Etter jobb i går, dro jeg etter Stian og ungene opp på hytta.
Der har vi kosa oss og slappa av. 
Vi har bare vært inne, for ute har det 
snødd og vært kaldt.
I kveld har vi sett en film her hjemme.

Nå er jeg klar for en ny uke.
Med jobbing i butikken, homepaty, 
kjøring til taecwondo trening for Andreas,
husarbeid og bryllup på lørdag.

En smakebit på noen av de nye varene!

Ønsker dere alle en fin uke!

Klem fra Anne-Marit

1 kommentar:

  1. Så mye på ei helg er jo bare utrolig!!
    Tenker det var mye fint på messa:) Det må være veldig gøy å få inn så mye nytt og fint til butikken.
    Tingene du viser på bildet var så vårslig og deilig!!
    Ønsker deg ei fin ny uke:)
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.