torsdag 2. januar 2014

Et nytt år

Ligger der helt ubrukt!
Det blir spennende å starte liksom helt på nytt!!
Nyttårsforsettene fra 2013 tar jeg med meg inn i 2014.
Kanskje jeg får det til i år!
Plutselig var liksom bare året gått....

Føler jeg er bare innom på besøk i butikken egentlig denne uka.
Blir bare 2 arbeidsdager. I dag og i morgen.
For jeg har fri på lørdag.
Veldig greit å få en myk start.
Så blir jeg skikkelig klar på mandag!
Da blir det en helt vanlig uke, og vi er virkelig igang igjen!

Jeg er veldig fornøyd med det 3. året i butikken. Vi har hatt god økning,
og mange nye og faste kunder finner veien til oss!
Det er jeg veldig glad og takknemlig for!
Tenk at nå starter vi på det 4.!!! Tida flyr!!!

Vi har feiret nyttår sammen med gode venner, og slappet av i går.
Da hadde vi ribbe til middag, og jeg fikk vasket masse tøy!

Jeg skal kose meg med jula i mange dager til!
Juledekorasjonene måtte jeg ta bort i dag. Har byttet ut
sviblene 3 ganger nå. Men jeg brenner fortsatt kongerøkelse,
og koser meg med både juletre, advenstaker, engler
og alt annet julekos!!!
Hos oss er det fortsatt jul!!!



GODT NYTTÅR TIL DERE ALLE SAMMEN!!!
Gleder meg til masse blogging i det nye året sammen med dere!

Klem fra Anne-Marit

4 kommentarer:

  1. Dette var bare et heeelt nydelig bilde ♥ Var nesten så jeg begynte å drømme meg bort :)
    Tenk et helt NYTT ÅR :):) La oss bruke rikelig med farger på lerretet:) :)
    Gleder meg til å følge deg Anne -Marit.Du er så strålende skjønn av deg ♥ Glad du finnes ♥

    God klem

    Bentemor

    SvarSlett
  2. Hei skjønne ❤
    Takk for så koselig hilsen og riktig godt nytt år til deg flinka !
    Ja her er det tradisjon å rydde ut julen 1 nyttårsdag . Men vi pynter jo veldig tidlig vi da:)))
    Alltid godt å få stuen sin tilbake og;)
    Sikkert mange som koser seg med litt jul ennå og det er jo flott :)
    Jeg har akkurat får 20 herlige roser av darlingen.... Hadde ikke forventet det i dag:) ble glad❤
    Jeg blir glad av deg og skal du vite!
    Ha em flott kveld kjære du og gleder meg til å følge deg videre !

    ❤❤❤
    Camilla .

    SvarSlett
  3. Hei og riktig godt nytt år Anne-Marit ♥
    En stund siden jeg la igjen noen ord her
    hos deg, men jeg har hatt en lang pause
    fra bloggen og da ikke vært så mye på
    nett... Men jeg gleder meg masse til å
    være tilbake - i alle fall når jeg ser såååå
    mye fine og inspirerende bilder ♥ Nå skal
    jeg ta meg en lengre runde nedover her
    hos deg og bare kose meg :) Kjekt å høre
    også at det går så bra med butikken ♥
    Ikke noe som er bedre å høre, du er flink
    Ha en fortsatt fin kveld, og snart helg :)
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Så kjekt å høre at det øker på i butikken,da føler man at man har litt igjen for strevet :)))
    Og du står på ihvertfall!!!!

    GOdt du kunne få en myk overgang,så er man så mye mer klar når det virkelig begynner.Deilig med våren i kjømda og vårnyheter,det blir nok mange fristelser i år også :)

    Som hos deg så har vi også jul enda,men nå føler jeg at vi er de eneste rundt oss som har julestjerner i vinduene.Plukker vel kanskje vekk i morgen??? I dag har vi ryddet uthuset - ssamboer er selger og har hatt alt rotet sitt der ute = kassevis med kort og sånt og nå var det ubeskrivelig deilig å få unna litt!! :)
    En god start på året her også,om ikke akkurat så myk,hihi !
    Nyte helgen nå da og kose deg,det skal jeg!!
    TOveklem.)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.