tirsdag 28. januar 2014

Blått

Er en farge jeg har blitt veldig glad i!
Jeg malte kjøkkenet vårt lyse blått,
"sval sjø" på sensommeren.
Noe jeg er veldig fornøyd med.
Hos leverandørene er det mye blått nå.
Og jeg gleder meg veldig til varene kommer!!!
Skal ikke se bort ifra at det blir med noe hjem ;)

Viser noen bilder fra kjøkkenet i dag.


Dette herlige kjøkkenhånkle fikk av Marie i en av kalenderpakkene i desember!
 Er ikke jeg heldig!



Denne skjønne tallerkenen fant jeg hos
Skrot-Tor sist jeg var der!
LYKKE

En av bursdag gavene mine

Nytt og gammelt side om side
Slik jeg liker det!


Ha det fint så lenge, så blogges vi straks igjen!

Klem fra Anne-Marit

5 kommentarer:

  1. Hei!
    Så koselig blogg du har, legger meg til som medlem, holder du til i Risør?
    Hilsen Signe, fra Tromøya, nå Flekkerøy.

    SvarSlett
  2. Hei på deg!
    Tusen takk for det. Og hjertelig velkommen til deg :)
    Jeg holder til nesten i Kragerø.

    Ha en fin dag!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  3. Nydelig blåfarge på kjøkkenveggen! Her var det mange koselige detaljer. Skjønner godt at det flotte håndkleet gledet et morshjerte.
    Nå må jeg visst google litt på han SkrotTor. Det er så mange som nevner han i innleggene sine:) Han må visst ha mange flotte skatter til salgs.
    Ha en fin torsdag.
    klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  4. Glemte å si at jeg drømmer meg helt bort i headeren din. Nydelig.

    SvarSlett
  5. Jeg smiler litt for meg selv når jeg leser innlegget ditt,vet du-jeg har aaaaldri likt blått!!!!Inntil for et år eller to siden.Nå synes jeg lyseblått er helt nydelig skjønt,og vurderte selv lyseblått som farge på kjøkkenet når jeg skulle male opp igjen.Det er bare så fint,og jeg angrer nesten når jeg ser så fint det er hos deg :)
    Men kjøkkenet mitt ble hvitt,men heldigvis har jeg en del lyseblå detaljer og kan kose meg med de fargwklattene istedetfor :)))
    Du har då mye fint rundtomkring ,en herlig blanding av gammelt og nytt slik jeg også liker :)))
    Sikker på du bestilte mye fint på messen,har fått med meg at det er en del blått på vei og kunne tenkt meg litt mer av den fargen selv ja:)
    Ååå så herlig G forfriskende det er med vårnyheter...kjenner jeg blir glad av tanken!
    Toveklem :)

    God helg!!!!

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.