fredag 13. desember 2013

Til dere fra meg

Deler noen vinterlige bilder med dere i dag, som jeg tok her om dagen.
Er så fint når frosten setter seg på greinene!
Sånn vil jeg ha det i disse førjulstider, rim, frost og litt hvitt på bakken!

Her har mor i huset hatt en sløv kveld i sofaen, nydelig etter en lang uke.
Ungene er på julebord på ungdomsklubben, og snart er vi klare for The Voice finalen.
I morgen er det grytidlig opp, og tur til harryland med gode venninner!!!
















Fin kveld til dere også!

Stor klem fra Anne-Marit 

3 kommentarer:

  1. Nydelige bilder Anne-Marit;) Jeg liker frosten og snøen;)
    Her er det tv i kveld. Julegavehandlingen måtte vike for forkjølelse og sliten kropp. Men pytt, det går over...
    Ønsker deg en fin helg.

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Så herlige bilder!!
    Her er det ikke tegn til hverken frost eller snø:)
    Kos deg masse på Harry turen!! Tenker dere kommer til å få det kjempegøy:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. Å nå lengter jeg etter våren når jeg ser de bildene.....vakkert!
    Men først jul:)))
    Nå tar jeg en juleferie fra bloggen.
    GLEDELIG JUL skjønne og kos deg sammen med dine.

    Klemmer for hele julen fra meg:)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.