lørdag 28. desember 2013

Romjulsdrøm

Vi koser oss, vi nyter god mat sammen med familien.
Sover lenge, ser julefilmer, - er sammen!!!
Og jobber litt. Har romjulsalg i butikken,
og hadde åpent i går og i dag.
Utrolig gøy at så mange tok turen inn til oss i julen også!!!

I går kveld hadde vi 12 til koldtbord kveldsmat
hjemme hos oss! Veldig, veldig koselig var det.

Nå er det snart hjem til rester og sofaen.
Har sovet så dårlig igjen i stormen i natt.
Ønsker meg snø jeg....








Håper dere også nyter dagene!!!

Klem fra Anne-Marit

5 kommentarer:

  1. Hei;) Så vakkert et bilde;)
    Jeg må innrømme at vi er litt lei vinden!! Dvs mannen er mest lei. Jeg drømmer om nyt hus hver gang det er storm;);) På ønskelisten står det SNØ her også;) Har vært en tur på hytta for å få litt snø under beina;)
    Kos deg på sofaen;)

    KLem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. God kveld skjønne Anne -Marit !
    Tusen takk for så koselig hilsen......:))))
    Så godt å høre at du koser deg sammen med dine.
    Du er så flink som har butikk og alt......sikkert deilig med noen fridager også.
    Ser vi har make julestjerne i vinduet :)
    Vi koser oss med familiefilmer og må snart gjøre klart godteri til nyttårsbukkene som kommer på nyttårsaften.
    TAKK for det gamle kjære bloggvenninne !
    Vi blogges i det nye året!
    GLEDELIG NYTTÅR!

    Varm klem
    Camilla .

    SvarSlett
  3. Så godt å høre at du har fått kost deg i jula:)
    Har vært litt uvanlig jul for oss i år. Det merkes at foreldrene våre begynner å bli gamle:)
    I morgen skal jeg begynne å male i huset vi pusser opp. Nå har jeg hatt en god del fridager og det klør litt i malefingrene:)
    Det var godt med et pusterom fra regn og storm i dag! Men i morgen skal det vist bli like ille igjen:)
    Da vil jeg takke for alle de hyggelige kommentarene du har lagt igjen hos meg dette året:)
    Gleder meg til å følge deg i det nye året som kommer!!
    Ønsker deg et riktig GODT NYTTÅR!!
    God nyttårsklem fra Reidunn

    SvarSlett
  4. Det høres ut som du/dere har hatt en utrolig hyggelig og avslappende jul ;-) Herlig!

    Vakkert bilde du viser!

    Takker så mye for mange flotte blogginnlegg i 2013. Det skal bli morsomt å følge deg videre i 2014. Ha et riktig godt nytt år ;-) Kos deg masse!

    SvarSlett
  5. Hei Anne Marit :) Skulle finne tilbake til bloggen din via facebook, men plutselig var du borte av vennelista mi. Var noen bilder av en koselig serviettring jeg ville se da vet du som du hadde lagt ut.

    Ha en fin nyttårsfeiring :) fra Linn

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.