mandag 23. desember 2013

Om ikke lenge...

Ringes julen inn!

Håper julefreden har senket seg hos dere.

Jeg har noen timer igjen på jobb, før jeg tar noen etterlengtende
dager julefri!

I går pyntet vi juletreet hjemme hos oss. Det er fast tradisjon.

I dag skal det gjøres rent og den siste baksten skal i boks.
Det blir førjulskos med "Kvelden før kvelden", pakker skal legges 
under juletreet og julestrømpene skal fylles.

I morgen starter de magiske juledagene! Og jeg gleder meg!

RIKTIG SÅ GOD JUL TIL DERE ALLE SAMMEN!!

Håper dere får noen flotte dager sammen med gode venner og familie.

Stor varm juleklem fra Anne-Marit


4 kommentarer:

  1. Det var et nydelig bilde. Så enkelt og fint. Ønsker deg ei gledelig jul. :)

    SvarSlett
  2. Herlig julebilde :) Riktig GOD JUL til deg og dine Anne - Marit !
    Klemmer Vibeke

    SvarSlett
  3. Riktig God JUl til deg og dine;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  4. håper du koser deg
    og har noen fortryllende dager
    i din vakre heim
    klem Eli:)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.