tirsdag 10. desember 2013

Om 2 uker

Er det selveste julekvelden!!!!
Tenk på det da!!!
Jeg gleder meg som en liten unge, og spesielt til
de magiske juledagene!!!

I går pyntet vi til jul hos pappa.
Det er den 5. jula vår uten mamma i år.
Kan ikke forstå at det har gått så mange år.
Og savnet blir ekstra stort nå i disse juletider.
For mamma var veldig glad i jula.
Og pyntet i alle kriker og kroker, bakte 10-12 kake slag
og gjorde alt hun kunne for at vi skulle kose oss,
når vi kom hjem til jul.
Hun brant røkelse, og hadde på julemusikk
og laget mat, bare sånn mammaer kan!

Å, som jeg savner det.....

Men vi gjør det beste ut av det søstra mi og jeg.
Vi tok med ungene opp til pappa i går, han kokte 
nissegrøt, som vi hadde mandel i,  vi så på Linus og koste oss,
hørte på julemusikk og pyntet til jul.

Nå har jeg også pyntet ferdig til jul ute på trappa.
Tok med mange lerkekvister fra lerketreet hos pappa i går.
Så ut som en snømann etterpå, for greinene var dekket av snø.









I kveld har jeg julevasket og ryddet litt.
I morgen blir det førjulskos med gode venninner her hos meg.
Gleder meg masse.

Håper ikke dere julestresser alt for mye.
Jeg har bestemt meg for at jeg rekker det jeg rekker i år.

Tusen takk for så mange koselige ord fra dere til meg.
Blir så glad for at dere tar dere tid, til å ta turen inn hit på førjulsbesøk
til meg!

Også har jeg fått mange nye følgere.
Superkoselig!!! Og jeg gleder meg til å bli kjent med dere alle sammen.

Koser meg også masse på bloggene deres om dagen.
Så mange koselig bilder og juleinspirasjon. - Herlig!!!!

Ha en fin kveld.

Her står 16 svibler å julelukter helt nydelig!!!
Jeg skal kose meg å se Farmen og Else! Det må jeg bare se, selv om det blir seint!!

Klem fra Anne-Marit  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.